Hyvää ja isänmaallista itsenäisyyspäivää 2020!

Kansallinen senioriliitto ry on perinteitä kunnioittavien, itsestä ja muista vastuuta kantavien senioreiden puolueisiin kuulumaton valtakunnallinen yhteistoiminta- ja etujärjestö, joka täyttää ensi vuonna 50 vuotta.

Hyvää ja isänmaallista itsenäisyyspäivää!

Itsenäinen Suomi täyttää 6.12.2020 suurenmoiset 103 vuotta.

Arvoistamme yksi tärkeimmistä on perinteiden kunnioittaminen: sukupolvien perinnön siirtäminen, suomalaisen identiteetin vaaliminen, talkoohengen rohkaiseminen, henkisten ja hengellisten arvojen kunnioittaminen. Isänmaamme itsenäisyyspäivä on siis arvojemme perusteella meille kaikille suorastaan sydämen asia.

Itsenäisyyspäivään kuuluu myös itsenäisyytemme lunastaneiden sotiemme veteraanien kunnioitus, kansamme hyvän yhteishengen vaaliminen ja maanpuolustustahdon vahvistaminen kaikkien suomalaisten keskuudessa.

Tänä vuonna vietämme itsenäisyyspäivää poikkeuksellisissa oloissa. Pitäkäämme siis toisistamme huolta muistaen yksinäisiä, läheisiä ja itsenäisyytemme puolesta taistelleita!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille senioriliiton jäsenille!

Kansallinen senioriliitto ry

Anneli Taina