Kouvolan Rohkeasti eläkkeelle -kurssi 23.-24.3.2020

23.3.2020 12:30 - 24.3.2020 15:30

Rohkeasti seniori -hanke järjestää Rohkeasti Eläkkeelle -kurssin Kouvolassa maanantaina 23.3. kello 12:30– 15.30 ja tiistaina 24.3.2020 kello 12.30 – 15.30. Kurssi järjestetään Kouvolatalon Arvola-huoneessa. Osoite on Varuskuntakatu 11, 45100 Kouvola.
 Tilaisuus on kaksipäiväinen ja kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu enintään 21 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssilla käsiteltävinä teemoina ovat muun muassa eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssin puhujana on muun muassa työyhteisövalmentaja Anna Pylkkänen, joka sai viime syksyn kurssiosallistujilta runsaasti positiivista palautetta muutoksen kohtaamisen käsittelystään.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.