Kuopion Rohkeasti eläkkeelle -kurssi 21.-22.4.2020

21.4.2020 12:30 - 22.4.2020 15:30

Rohkeasti seniori -hanke järjestää Kuopiossa Rohkeasti Eläkkeelle -kurssin tiistaina 21.4. kello 12:30– 15.30 ja keskiviikkona 22.4.2020 kello 12.30 – 15.30. Kurssi järjestetään Kuopion Kansalaisopiston B059 Opistosalissa. Osoite on Puistokatu 20, 70110 Kuopio. Tilaisuus on kaksipäiväinen ja kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu enintään 31 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssilla käsiteltävinä teemoina ovat muun muassa eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssin puhujat varmistuvat myöhemmin.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.