Älä jää yksin seniori!

Matinkylän senioreiden hallituksen jäsen Seppo Peltonen kirjoitti oivan mielipiteen paikallislehteen Länsiväylään. (Kuvituskuva vuodelta 2017)

Nyt Seppo Peltonen kertoo Kansalliselle senioriliitolle, että hänen kirjoituksensa tarkoituksena oli saada kontakti suureen ikäihmisten ryhmään, jolta puuttuu se ”jokin”.

”Mahdollisuus kokea todellista ja nautittavaa yhteyttä paikalliseen senioriyhdistykseen. Mielestäni meidän kaikkien täytyy olla aktiivisia kertomaan senioriyhdistysten upeasta toiminnasta ja siitä, mitä se merkitsee meille jäsenille. Se vahvistaa meitä.”

Peltonen kertoo aloittaneensa työn Espoossa. Hän yrittää saada ihmiset tietoiseksi senioriyhdistyksen toiminnasta oman esimerkkinsä valossa.

”Jokaisella yhdistyksellä voisi olla ”kasvo”, joka jotenkin näkyy ja kuuluu. Brändi. Näin teimme viime syksynä Tapiolan Sykettä Syksyyn -tapahtumassa, jossa oman yhdistykseni upea luontokuva edusti kaikkia espoolaisia yhdistyksiä”, Peltonen sanoo.

”Oman hännän nostaminen pöydälle edellyttää aikaan sopivaa ja uudenlaistakin markkinointia. Sitä me kaikki Kansallisen senioriliiton jäsenet voimme ja haluamme tehdä!”

Lue Seppo Peltosen mielipidekirjoitus täältä ja tule kommentoimaan senioriliiton Facebook -sivuille!