Älä jää yksin - tule mukaan!

Juuri nyt Sinulla on monta hyvää syytä liittyä senioriyhdistykseen!

Liittymällä jäseneksi…

• Löydät uuden harrastuksen
  • Luot uusia kontakteja ”korona-aikanakin”
  • Saat uuden ystäväpiirin senioriyhdistyksestä
  • Saat tietoa eläkeläisiä koskevista asioista
  • Tuet vaikuttamistyötämme ikääntyneiden puolesta!

Senioriliitto ja monet paikalliset senioriyhdistykset tarjoavat nyt aiempaa enemmän myös etätoimintaa sosiaalisen median kautta ja esimerkiksi Teams-tapaamisilla. ”Korona-aikanakin” voit siis löytää kauttamme uusia ystäviä ja kontakteja!

Tarjoamme Suomen kaikissa osissa monipuolista toimintaa, harrastuksia, kulttuuria, senioriliikuntaa, matkoja ja retkiä sekä kerhoja ja paljon muuta. Säännöllisissä tapaamisissa kuullaan mielenkiintoisia luentoja ja alustuksia eri aiheista.

Teemme myös auttamistyötä ja tuemme eri tavoin yksinäisiä ikäihmisiä.

Jäseneksi liittymällä tuet tavoitteitamme sekä senioriliiton vaikuttamis- ja auttamistyötä valtakunnallisesti ja paikallisesti. Liittomme vaikuttamistyöhön ja kannanottoihin voit tutustua täällä.

LIITY JÄSENEKSI!

Lähde rohkeasti mukaan toimintaamme ja liity jäseneksi.

Jäseneksi liittymällä tuet vaikuttamis- ja auttamistyötämme, ja saat samalla uusia mukavia ystäviä!

Senioriliittoon liityt paikallisen senioriyhdistyksen jäsenyyden kautta. Yhdistysten vuosittainen jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin noin 15 eurosta 40 euroon.

Senioriliiton kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti Patina (tabloid) sisältyy yhdistyksen jäsenmaksuun - kotiin kannettuna. Muille kuin senioriyhdistysten jäsenille lehden tilaushinta on 35 euroa/vsk. Senioriliiton jäsenedut löydät klikkaamalla täältä ja liiton sekä Patina lehden lukijamatkat täältä

Lisätietoja löytyy Patina-lehdestä ja esimerkiksi liiton Facebook-sivulta.

Etsi sinua lähimpänä oleva senioriyhdistys täältä ja katso, millaista toimintaa jäsenyhdistyksemme tarjoaa.

Tervetuloa jäseneksi!

LIITY JÄSENEKSI TÄSTÄ