Älä jää yksin vaan lähde mukaan!

Löydä uusi harrastus ja mukava ystäväpiiri senioriyhdistyksestä! Monipuolista toimintaa eri puolilla Suomea senioreilta senioreille!

Tarjoamme Suomen kaikissa osissa monipuolista toimintaa, harrastuksia, kulttuuria, senioriliikuntaa, kerhoja ja paljon muuta. Lähde rohkeasti mukaan toimintaamme. Saat samalla uusia mukavia ystäviä!

Seniorit tekevät yhdessä matkoja ja retkiä lähelle ja kauas. Säännöllisissa tapaamisissa kuullaan mielenkiintoisia luentoja ja alustuksia eri aiheista.

Yhdistysten vuosittainen jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin noin 15 eurosta 40 euroon.

Senioriliiton julkaisema jäsenlehti Patina sisältyy yhdistyksen jäsenmaksuun, jolla lehden saa kotiin kannettuna kuusi kertaa vuodessa. Muille kuin senioriyhdistysten jäsenille lehden tilaushinta on 27 euroa/vsk. Senioriliiton jäsenedut löydät klikkaamalla täältä ja liiton sekä Patina lehden lukijamatkat täältä

Senioriliitto harjoittaa valtakunnallisella, maakunnallisella ja paikallisella tasolla myös eläkeläisten ja ikääntyneiden edunvalvontaa. Lisätietoja löytyy tältä sivustolta, Patina-lehdestä ja esimerkiksi liiton Facebook-sivulta.

Etsi sinua lähimpänä oleva senioriyhdistys täältä ja katso, millaista toimintaa jäsenyhdistyksemme tarjoaa.

Tervetuloa jäseneksi!

LIITY JÄSENEKSI TÄSTÄ