Matkoja jäsenillemme

Tällä sivulla ilmoitetamme vain niistä matkoista, joihin kaikki seniorijäsenemme ympäri Suomen, yhdistykseen ja piiriin katsomatta, ovat tervetulleita mukaan. Yhdistysten ja piirien omilta sivuilta löydät lisää jäsenmatkoja. Klikkaamalla kuvia pääset lukemaan tarkemmin kustakin matkasta.

MATKA TÄYNNÄ - KYSY PERUTUUSPAIKKOJA MATKAPOJILTA
Rodoksen lämpöön - lennot suoraan Tampereelta Air Balticilla  4.10.2022 - 11.10.2022

Lähde Kansallisen senioriliiton rantalomalle Kreikan suositulle Rodoksen saarelle. AirBalticin suorat lennot Tampereelta vievät sinut edullisesti ja mukavasti nauttimaan viikon mittaisesta aurinkolomasta.

Varaa nyt ja lähde nauttimaan unelmien rantalomasta kauniilla Rodoksella!

Matkapoikien kautta varaat helpon ja turvallisen matkapaketin Rodokselle. Lentojen lisäksi hintaan sisältyy majoitus hyvätasoisessa hotellissa, retki Lindosiin, viiniretki sekä kreikkalainen ilta, lentokenttäkuljetukset, matkatavarat lennolla sekä suomenkielisen oppaan palvelut kohteessa. Matkan kesto on yksi viikko. Mukana myös senioriliiton edustaja!

Matkapoikien myyntipalvelu auttaa! Soita 010 2323200 tai lue lisää nettisivuilta klikkaamalla tästä!

Haluaisitko lisätietoa matkasta tai henkilökohtaista palvelua? Soita myyntipalveluumme 010 2323200 tai jätä soittopyyntö. Matka-asiantuntijamme auttavat sinua kaikissa matkaan liittyvissä kysymyksissä.

KATSO KAIKKI SENIORILIITON MATKAT MATKAPOJILLA >>

MATKA TÄYNNÄ - SENIORILIITON JOKIRISTEILY 11. - 17.10.2022

Lähde mukaan Kristina Cruisesin ja senioriliiton elämykselliselle jokiristeilylle Reinille ja Moselille – keskiaikaisiin kaupunkeihin, viininviljelysseuduille ja levollisiin, pittoreskeihin jokimaisemiin lokakuussa 2022!

Tällä matkalla luennoitsijavieraana toimittaja, kirjailija Helena Petäistö. Matkalla on mukana matkaisäntänä ja senioriliiton toimistolta viestinnän asiantuntija Petri Rytkönen.

Varaukset ja tiedustelut puhelimitse suoraan Kristinalta p. 05 - 21144 (ma-pe klo 10 - 16)

LUE LISÄÄ KLIKKAAMALLA TÄSTÄ!

PATINAN UUDET LUKIJAMATKAT NYT MYYNNISSÄ!

MATKA TÄYNNÄ - KYSY PERUTUUSPAIKKOJA MATKA-AGENTEILTA - 28.8-3.9.2022 PATINAN LUKIJAMATKA: HYVÄN OLON MATKA PÄRNUUN

iehättävä Pärnu on Viron kylpyläpääkaupunki, jossa matkalainen saa nauttia monenlaisista kylpylähoidoista, sekä nauttia merenrantakaupungin maisemista ja ulkoilumahdollisuuksista. Patinan hyvän olon matkalla on mahdollisuus tehdä myös retki ainutlaatuiselle Kihnun saarelle. Matkalla majoitutaan Pärnun keskustan kupeessa, puistomaisessa ympäristössä ranta-alueella sijaitsevassa Viiking Spa -kylpylähotellissa, jossa on tarjolla monipuolisia kylpylähoitoja.

Matkalla on mukana matkaemäntänä/matkanjohtajana Matka-Agenttien edustaja Riikka Kettunen, joka on tuttu jo aiemmilta Patinan matkoilta.

Klikkaa tästä ja lue lisää hyvämn olon matkasta Pärnuuseen!

24.-27.9.2022 PATINAN LUKIJAMATKA: KUNINKAALLINEN LONTOO

Lontoo on varmasti yksi maailman mielenkiintoisimmista ja monipuolisimmista metropoleista. Tämä trendikäs ja muodikas suurkaupunki on myös upea kuninkaallinen kaupunki, jossa huokuu pitkät, aristokraattiset perinteet, arvokas brittiläinen tunnelma ja monarkian läsnäolo. Kuninkaalliset palatsit, merkittävimpänä tietysti Buckinghamin palatsi, ja monet muut brittimonarkian historian merkittävät rakennukset ja muistomerkit kertovat kulkijalle pitkästä historiasta ja kuninkaallisten elämästä. Windsor hääkirkkoineen, Kensingtonin palatsi, Buckinghamin palatsista puhumattakaan ovat kaikki tuttuja TV:stä ja lehtien sivuilta. Kuninkaallisessa Lontoossa vieraillaan nyt jopa tässä kaikkein "tärkeimmässä" eli Buckinghamin palatsissa. Ja nautitaan tietysti aitoenglantilaista iltapäiväteetä skonssien ja kolmioleipien kera. Aitoja brittiperinteitä parhaimmillaan!

Matkalla on mukana Patinan edustajana ja matkaemäntänä senioriliiton järjestöpäällikkö Pia Nyman.

Klikkaa tästä ja tutustu kuninkaallisen Lontoon matkaamme!

24.-27.11.2022 (to-su) JOULUTORIEN BERLIINI

Berliini tunnetaan sykkivän ja trendikkään ilmapiirin lisäksi historiallisista nähtävyyksistä, kaupungin historiasta ja poliittisesta muutoksesta. Nopeasti muuttuva metropoli tunnetaan kansainvälisesti juhlien, vilkkaan yöelämän, nykyaikaisen arkkitehtuurin ja avantgarde-taiteen ansiosta. Muuri erotti kaupungin vuosikymmeniä, joten Berliinissä on omalaatuista arkkitehtuuria ja kulttuuria. Kaupunki on muodostunut sen koskettavan menneisyyden mukaan ja se tarjoaa aikamatkan vuosikymmenten halki. Pitkän eristyksen vuoksi kaupungin länsi- ja itäosissa on oma tunnelmansa ja niissä kannattaa ehdottomasti vierailla. Saksan pääkaupungissa on lukemattomia nähtävyyksiä sekä valtava määrä tekemistä ja tapahtumia. Berliinissä on noin 60 joulutoria, joista muutamaan päästään tutustumaan tällä matkalla.

Matkalla on mukana Patinan edustajana ja matkaisäntänä senioriliiton hankekoordinaattori Timo Vuori.

Klikkaa tästä ja tutustu koko matkaan!

30.12.2022-2.1.2023 UUSI VUOSI WIENISSÄ

Itävallan ihana pääkaupunki Wien on sävelten koti. Tyylikkäässä kaupungissa soi Straussin kauniit valssit ja Mozartin musiikki, aina uusien sukupolvien rakastamina, aina uudet kuulijansa lumoavina. Valssikonsertit, operetit, oopperat, Wienin maailmankuulujen filharmonikkojen konsertit - ja tietysti Sacher-torttu - ovat erottamaton osa tätä ihastuttavaa kaupunkia. Wien on elegantti kaupunki. Keisarillinen loisto ja vanhat keskieurooppalaiset palatsit sekoittuvat moderniin ja muodikkaaseen menoon. Kaduilla kulkee tyylikkäitä wieniläisiä, jotka poikkeavat tunnelmallisiin kahviloihin, viihtyisiin ravintoloihin, muodikkaisiin putiikkeihin, pieniin viinitupiin. Koko kaupunki kertoo kuitenkin samalla pitkästä ja mielenkiintoisesta menneisyydestä ja keisarien kiehtovasta ja romanttisesta historiasta. Schönbrunnin palatsi ja Hofburgin linna muistelevat Sissi-keisarinnan tarinaa ja Frans Joosefin ja Elisabetin aikaa. Ja uusinta 2000-lukua ovat hämmästyttävä, kokeileva arkkitehtuuri, moderni taide ja teatteri. Wien on houkutteleva ja mielenkiintoinen aina, ympäri vuoden. Uusi vuosi on Straussin ja Mozartin aikaa, kun koko kaupunki tanssii ja soi, ja vuosi vaihtuu uudeksi näiden sävelten mestarien musiikin tahdissa.

Matkalla on mukana Patinan edustajana ja matkaemäntänä senioriliiton toiminnanjohtaja Maarit Kuikka.

KLikkaa tästä ja lue upeasta matkastamme lisää!

10 PAIKKAA JÄLJELLÄ! - YHDESSÄOLOA, HISTORIAA, RUOKAA, VIINIÄ JA PATIKOINTIA ITALIASSA

Tule kokemaan unohtumattomia elämyksiä kanssamme vaellus- ja patikointimatkalle Toscanaan!
Ohjelma sopii kaikenikäisille peruskuntoisille ihmisille, jotka haluavat matkustaa mukavan porukan ja kokeneiden suomenkielisten oppaiden kanssa. Tutustumme yhdessä oppaan johdolla kävellen St. Agatan kylään, vierailemme San Marinossa, Toscanassa ja Umbrian alueella.Vierailuohteina myös Toscanan apteekkimuseoon ja viinitilaan viinejä maistellen. Kahden patikointiretken (n. 10km/retki) vetäminen tapahtuu oppaan avustamana. Matkalla mukana suomenkielinen paikallisopas.

Tämä matka on täynnä ilonpitoa, uskomattomia maisemia, italialaisia makuja, viiniä, musiikkia ja tunnelmaa. Matkan hintaan sisältyy puolihoito. Lähde mukaan unelmien matkalle!

Lisätietoja ohjelmasisällöstä ja vaelluksista

Jouni Parkkali, puh. 0400 409 837, jouni.parkkali@liikuntamatkat.fi

Lennämme Finnairilla

Tämäkin matka lennetään Finnairin reittilennoilla, joten saat matkastasi Finnair Plus -pisteitä.
Muista ilmoittaa Finnair Plus -korttinumerosi matkavarauksesi yhteydessä.

Myyntipalvelumme auttaa! Soita 010 2323200

KATSO KAIKKI SENIORILIITON MATKAT MATKAPOJILLA >>

Yhdistysten ja piirien matkat

Olet tervetullut mukaan riippumatta siitä, minkä yhdistyksen jäsen olet!