Jäsenedut

Liitto tarjoaa seuraavia jäsenetuja yhdistystensä henkilöjäsenille

Patina -lehti 6 kertaa vuodessa kotiin kannettuna

Liiton julkaisema senioriasioita monipuolisesti käsittelevä Patina-lehti jaetaan postin mukana jäsenille kotiin 6 kertaa vuodessa. Erikseen tilattuna 36 € / vuosi

Juhlaluennot sekä muut webinaarit ja koulutukset Teams Livessä vain senioriliiton yhdistysten henkilöjäsenille!

Senioriliitto järjestää juhlaluentosarjan johon voivat osallistua liiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Seuraa liiton jäsenviestejä sähköpostistasi ja ilmoittaudu mukaan!

Senioriliiton jäsenenä saat Fustran Seniori-sovelluksen edullisemmin!

Fustra on luonut uuden, ikääntyvien liikkumista ja hyvinvointia tukevan Seniori-sovelluksen. Fustra-harjoittelu on suomalainen innovaatio, joka on valittu vuoden liikuntatuotteeksi Suomessa 2012. Se on ainoa tutkittu ja standardisoitu tuote, joka tuottaa tuloksia paikkakunnasta ja ohjaajasta riippumatta.

Puhelimeen tai tablettiin ladattava sovellus sisältää videoituja ikäryhmälle suunnattuja lihaskuntoharjoituksia, vinkkejä ravintoon ja harrastuksiin sekä yleistä tietoa hyvinvointiin liittyen.

Koodilla ”Senioriliitto”, saat -20% alennuksen määräaikaistilauksista! Alennuskoodin löydät senioriliiton jäsenkorttiapplikaatiosta tai vuoden ensimmäisestä jäsenviestistä! Tee tilaus osoitteessa www.fustra.fi/kauppa tai katso ensin ohjevideot alta. Saat yhteyden Fustran asiakaspalveluun sähköpostitse fustra@fustra.fi.

Sovelluksen sisältö: https://youtu.be/aU42vf1geew
Kuinka ostan sovelluksen: https://youtu.be/dmczfilZp6A
Kuinka lataan sovelluksen: https://youtu.be/WRQ7hluMZyM

Ääni- ja e-kirjapalvelu Nextory!

Nextory on ääni- ja e-kirjojen tilauspalvelu, jolla saat kuunnella äänikirjoja ja lukea e-kirjoja niin paljon kun haluat. Nextoryn valikoimasta löytyy yli 300 000 kirjaa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Valitse laajasta kirjavalikoimastamme, jossa melkeinpä kaikki eri genret ovat edustettuina. Älä säntää ensimmäisen esiin tulevan kirjan pariin, vaan etsi jotain mistä todella pidät ja mikä sykähdyttää. On hyvin todennäköistä, että löydät jotain kutkuttavan mielenkiintoista tuhansien teostemme joukosta.

Lunasta tarjous

Linkki: https://www.nextory.fi/kampanja/seniori25?vouchercode=SENIORI25&utm_medium=partnerships&utm_campaign=senioriliitto&utm_content=seniori25&utm_source=partnerships tai www.nextory.fi/seniori25

Pidätämme oikeuden varmistaa henkilön jäsenyyden.

Matka-Agentit

Senioriliiton jäsenille 5 % alennus normaalihintaisista opastetuista matkoista. Jäsenetu koskee vain uusia varauksia, ja varauksen yhteydessä ilmoitettava oman senioriyhdistyksen nimi.

Kysy lisää Matka-Agenteilta, www.matka-agentit.fi, puhelin 010 321 2800.

Viking Line

Viking Line tarjoaa vaihtuvia alennuksia senioriliiton jäsenille. Alennuksen suuruus vaihtelee viikonpäivän, lähtöajan, täyttöasteen ja varausajankohdan mukaan. Varaukset online, www.vikingline.fi (muista tuotetunnus) tai myyntipalvelu  0600-41577 (2,01 €/vastattu puhelu + pvm).

Lue lisää alennuksista osoitteesta https://www.vikingline.fi/edut/senioriliitto

Vakuutukset

Liitto on vakuuttanut sekä piirijärjestöt että paikallisyhdistykset yhteistyössä Ifin kanssa. Vakuutusturva on voimassa 1.10.2018 alkaen ja se on toissijainen. Jotta vakuutukset ovat voimassa, tulee kaikki vakuutusten piirissä oleva toiminta olla yhdistyksen hallituksen ennakkoon päättämää.

Vakuutuksiin kuuluvat

Yhdistysten vastuuvakuutuksista

• toiminnanvastuu-,
  • oikeusturva- ja
  • hallinnonvastuuvakuutus

Henkilövakuutuksista

• talkooväen suppea tapaturmavakuutus

Lisätietoja yhdistysten ja piirien toimioille liiton toimistosta.

Kansallisen senioriliiton jäsenetuohjelma on avattu 9.5.2018 ja sitä kehitetään parhaillaan.