Jäsenedut

Liitto tarjoaa seuraavia jäsenetuja yhdistystensä henkilöjäsenille

Patina -lehti 6 kertaa vuodessa kotiin kannettuna

Liiton julkaisema senioriasioita monipuolisesti käsittelevä Patina-lehti jaetaan postin mukana jäsenille kotiin 6 kertaa vuodessa. Erikseen tilattuna 36 € / vuosi

Senioriliiton jäsenenä saat Fustran Seniori-sovelluksen edullisemmin!

Fustra on luonut uuden, ikääntyvien liikkumista ja hyvinvointia tukevan Seniori-sovelluksen. Fustra-harjoittelu on suomalainen innovaatio, joka on valittu vuoden liikuntatuotteeksi Suomessa 2012. Se on ainoa tutkittu ja standardisoitu tuote, joka tuottaa tuloksia paikkakunnasta ja ohjaajasta riippumatta.

Puhelimeen tai tablettiin ladattava sovellus sisältää videoituja ikäryhmälle suunnattuja lihaskuntoharjoituksia, vinkkejä ravintoon ja harrastuksiin sekä yleistä tietoa hyvinvointiin liittyen.

Saat -20% alennuksen määräaikaistilauksista! Alennuskoodin löydät senioriliiton jäsenkorttiapplikaatiosta tai vuoden ensimmäisestä jäsenviestistä! Tee tilaus osoitteessa www.fustra.fi/kauppa tai katso ensin ohjevideot alta. Saat yhteyden Fustran asiakaspalveluun sähköpostitse fustra@fustra.fi.

Sovelluksen sisältö: https://youtu.be/aU42vf1geew
Kuinka ostan sovelluksen: https://youtu.be/dmczfilZp6A
Kuinka lataan sovelluksen: https://youtu.be/WRQ7hluMZyM

Kymenlaakson Sähkö Oy

Kotimainen ja palveleva Kymenlaakson Sähkö Oy tarjoaa kaksi edullista sähkösopimusvaihtoehtoa senioreille.

Valitse vakaa, turvallinen ja 100% ilmastoystävällinen KSOY Takuu tai huippuedullinen ja joustava KSOY Pörssi.

Erikoisedut Senioriliiton jäsenille:

• KSOY Takuu -sopimukseen tarjoamme ensimmäiset 12 kuukautta perusmaksu 0 euroa (norm. 3,35 eur/kk), jolloin etuus on 40,20 euroa.
  • KSOY Pörssi -sopimukseen tarjoamme 10 euron alennuksen
  • Lisäksi saat halutessasi maksuttoman 30 pvän kokeilujakson Nextory e- ja äänikirjapalveluun

Lue lisää Kymenlaakson Sähkön sivuilta osoitteesta www.ksoy.fi/ksoyseniori

Matka-Agentit

Senioriliiton jäsenille 5 % alennus normaalihintaisista opastetuista matkoista. Jäsenetu koskee vain uusia varauksia, ja varauksen yhteydessä ilmoitettava oman senioriyhdistyksen nimi.

Kysy lisää Matka-Agenteilta, www.matka-agentit.fi, puhelin 010 321 2800.

Viking Line

Viking Line tarjoaa vaihtuvia alennuksia senioriliiton jäsenille. Alennuksen suuruus vaihtelee viikonpäivän, lähtöajan, täyttöasteen ja varausajankohdan mukaan. Varaukset online, www.vikingline.fi (muista tuotetunnus) tai myyntipalvelu  0600-41577 (2,01 €/vastattu puhelu + pvm).

Lue lisää alennuksista osoitteesta https://www.vikingline.fi/edut/senioriliitto

Vakuutukset

Liitto on vakuuttanut sekä piirijärjestöt että paikallisyhdistykset yhteistyössä Ifin kanssa. Vakuutusturva on voimassa 1.10.2018 alkaen ja se on toissijainen. Jotta vakuutukset ovat voimassa, tulee kaikki vakuutusten piirissä oleva toiminta olla yhdistyksen hallituksen ennakkoon päättämää.

Vakuutuksiin kuuluvat

Yhdistysten vastuuvakuutuksista

• toiminnanvastuu-,
  • oikeusturva- ja
  • hallinnonvastuuvakuutus

Henkilövakuutuksista

• talkooväen suppea tapaturmavakuutus

Lisätietoja yhdistysten ja piirien toimioille liiton toimistosta.

Kansallisen senioriliiton jäsenetuohjelma on avattu 9.5.2018 ja sitä kehitetään parhaillaan.