Jäsenedut

Liitto tarjoaa seuraavia jäsenetuja yhdistystensä henkilöjäsenille. Jäsenedut kokonaisuudessaan ohjeineen löytyvät jäsensivuilta!

Yhteistyökumppanin edut senioreille

Katso ajakohtaiset edut yhteistyökumppaneilta alta:

Patina -lehti 5 kertaa vuodessa kotiin kannettuna

Liiton julkaisema senioriasioita monipuolisesti käsittelevä Patina-lehti jaetaan postin mukana jäsenille kotiin 5 kertaa vuodessa. Erikseen tilattuna 36 € / vuosi

Juhlaluennot sekä muut webinaarit ja koulutukset jäsensivuillta vain senioriliiton yhdistysten henkilöjäsenille!

Senioriliitto järjestää juhlaluentosarjan johon voivat osallistua liiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet.

Pääsetu tutustumaan luentoihin jäsensivuilla klikkaamalla tästä (salasanan löydät viimeisimmästä senioriliiton jäsensähköpostista tai jäsenkorttiapplikaatiosta)

NUUKSION KANSALLISPUISTOON LOMALLE 50% ALENNUKSELLA

Polku hotellissa on kaikki mitä hyvään lomaan tarvitset. Tule valmiille aamiaiselle, käy luonnossa kävelemässä ja sauno ja vaikka pulahda virkistävään veteen. Nauti hyviä illallisia. Ympäriltä löytyy helppoja esteettömiä reittejä sekä pieniä hienoja polkuja. Halutessasi saat eräoppaan mukaasi retkelle, tai voit osallistua vaikka joogaan. Tai vain nauti luonnon rauhasta.

Etu Greenstar Hotelleilta!

GreenStar Hotellit tarjoavat Senioriliiton jäsenille edullisen majoituksen jo valmiiksi edul-lisista hinnoista työ- ja vapaa-ajan matkustukseen.

Hotellit tarjoavat laadukasta, ympäristöystävällistä majoitusta 1–3 henkilön huoneissa yh-dellä huonehinnalla. Hotellimme ovat hyvin varusteltuja ja energiatehokkaita. Meillä et maksa turhasta – lisäpalvelut varaat tarpeidesi mukaan. Hinnan saa varatessaan majoituksen osoitteessa: www.greenstar.fi käyttämällä varaus-koodia jonka löydät jäsensivuilta tai suoraan hotellien vastaanotoista. Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnastamme. GreenStar Hotels Oy tarjoaa sopimushintaisia huoneita rajoittamattomasti (LRA Last Room Available). Hotellilla on oikeus tarkastaa jäsenyys.

Aamiainen 10 € / henkilö / vrk ennakkoon varatessa, 11 € paikan päällä ostaessa.

Maksutapa Käteinen, pankki- ja luottokortti

Viking Line

Viking Line tarjoaa vaihtuvia alennuksia senioriliiton jäsenille.

Alennuksen suuruus vaihtelee viikonpäivän, lähtöajan, täyttöasteen ja varausajankohdan mukaan.

UUSI JÄSENETU SENIOREILLE - Lakihelppi

Chattaa tai keskustele juristin kanssa puhelimitse kiinteään hintaan.

Voit myös hankkia juristin tarpeisiisi laatiman asiakirjan edullisesti ja ilman ajanvarausta. Emme ole sopimuskone, vaan meillä jokainen asiakirja laaditaan aina juristin toimesta.

Senioriliiton jäsenille alennus palveluista. Katso tarkka etu jäsensivuilta tai jäsenkorttiapplikaatiosta!

Bodymaja Oy - Kehonkoostumusmittaus

Hyödynnä alennuskoodi ostamalla haluamasi kehonkoostumusmittaus tai mittauspaketti verkkokaupasta bodymaja.fi ja käy mittauksessa haluamassasi itsepalvelupisteessä.

Hinta sisältää sekä testauksen että kattavan raportin. Katso alennuskoodi jäsensivuilta klikkaamalla tästä!

Ikaalinen Spa

tarjoaa Kansallisen Senioriliiton jäsenille -15% alennuksen päivänhinnoista torstai-lauantaille sekä -20% alennuksen päivänhinnoista sunnuntai-keskiviikko.

Katso etukoodi jäsensivuilta klikkaamalla tästä!

Hautauspalvelu Memor Designia

Senioriliiton jäsenet saavat jäsenetuna 10 % alennuksen hautaukseen liittyvistä palveluistamme: järjestelykuluista, arkuista, uurnista ja arkkuvaatteista. Alennus on voimassa 31.12.2023 saakka.

Alennus ei koske kuljetuksia, kukkia, muistojuhlapaikkaa eikä  tarjoiluja. Digitaalisen palvelumme avulla pystyt helposti suunnittelemaan läheisesi viimeisen matkan. Järjestämme hautausjärjestelyt puhelimitse, sähköpostitse verkkopalvelumme avulla. Tervetuloa tutustumaan palveluumme osoitteeseen www.memordesign.eco.

Katso etu jäsensivuilta klikkaamalla tästä!

KotiData - Laitehankintaetu

KotiData auttaa sinua valitsemaan sinulle sopivat laitteet ja halutessasi tulemme kotiisi tekemään käyttöönotot puolestasi.

Autamme myös muissa kodin digi- ja nettilaitteiden käytössä.  KotiData on auttanut jo tuhansia suomalaisia digiarjessa. Lähituen asiakasneuvojamme toimivat lähelläsi jo yli 20 paikkakunnalta käsin.

Saat meiltä kotiisi rauhallista, ihmisläheistä ja luotettavaa palvelua. Tavoitteemme on, että uusien laitteiden käyttö on sinulle mukavaa alusta asti.

Tutustu etuun klikkaamalla tästä!

MPY Telecom Oy – Digiedut

• F-Secure TOTAL tietoturvapalvelu, joka sisältää myös salasanojen hallintatyökalun 3 ja 5 kpl lisenssipaketit ensimmäiset 6kk -50%
  • Huolenpito+ -palveluistamme ensimmäiset 6kk -50% (minimi tilausaika 12kk)
  • Tietokoneen määräaikaishuolto etänä 39 € (normaali hinta 49,90 €)
  • Digitalkkari kotiin 75 € (normaali hinta 85 €, sisältää 45min työtä)

Senioriliiton jäsenenä saat Fustran Seniori-sovelluksen edullisemmin!

Fustra on luonut uuden, ikääntyvien liikkumista ja hyvinvointia tukevan Seniori-sovelluksen.

Fustra-harjoittelu on suomalainen innovaatio, joka on valittu vuoden liikuntatuotteeksi Suomessa 2012. Se on ainoa tutkittu ja standardisoitu tuote, joka tuottaa tuloksia paikkakunnasta ja ohjaajasta riippumatta.

Puhelimeen tai tablettiin ladattava sovellus sisältää videoituja ikäryhmälle suunnattuja lihaskuntoharjoituksia, vinkkejä ravintoon ja harrastuksiin sekä yleistä tietoa hyvinvointiin liittyen.

Sovelluksen sisältö: https://youtu.be/aU42vf1geew
Kuinka ostan sovelluksen: https://youtu.be/dmczfilZp6A
Kuinka lataan sovelluksen: https://youtu.be/WRQ7hluMZyM

Ääni- ja e-kirjapalvelu Nextory!

Nextory on ääni- ja e-kirjojen tilauspalvelu, jolla saat kuunnella äänikirjoja ja lukea e-kirjoja niin paljon kun haluat. Nextoryn valikoimasta löytyy yli 300 000 kirjaa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Valitse laajasta kirjavalikoimastamme, jossa melkeinpä kaikki eri genret ovat edustettuina. Älä säntää ensimmäisen esiin tulevan kirjan pariin, vaan etsi jotain mistä todella pidät ja mikä sykähdyttää. On hyvin todennäköistä, että löydät jotain kutkuttavan mielenkiintoista tuhansien teostemme joukosta.

Pidätämme oikeuden varmistaa henkilön jäsenyyden.

Vakuutukset järjestötoiminnassa

Liitto on vakuuttanut sekä piirijärjestöt että paikallisyhdistykset yhteistyössä Ifin kanssa. Vakuutusturva on voimassa 1.10.2018 alkaen ja se on toissijainen. Jotta vakuutukset ovat voimassa, tulee kaikki vakuutusten piirissä oleva toiminta olla yhdistyksen hallituksen ennakkoon päättämää.

Vakuutuksiin kuuluvat

Yhdistysten vastuuvakuutuksista

• toiminnanvastuu-,
  • oikeusturva- ja
  • hallinnonvastuuvakuutus

Henkilövakuutuksista

• talkooväen suppea tapaturmavakuutus

Lisätietoja yhdistysten ja piirien toimioille liiton toimistosta.

Kansallisen senioriliiton jäsenetuohjelma on avattu 9.5.2018 ja sitä kehitetään parhaillaan.