Yhteystiedot

Liiton toimistolla on tällä hetkellä ruuhkaa. Pahoittelumme aiheutuvista viivästyksistä. Pyydämme, että olette yhteydessä sähköpostitse. Ruuhkasta johtuen vastaamattomiin puheluihin ei toistaiseksi pystytä soittamaan takaisin. Mikäli viestiisi ei vastata viikossa, lähetäthän viestin uudestaan.

Liiton toimisto palvelee puhelimitse ma, ke, to ja pe klo 9-12 sekä ti 12-15. Päivystyspuhelimen aukioloon tulee valitettavasti katkoja 16.2. - 8.3. välisenä aikana. Verkkokauppa on myösvastaavan ajan pysähdyksissä.  Pyydämme lähettämään palvelu- ja yhteydenottopyynnöt pääasiassa sähköpostitse osoitteeseen toimisto@senioriliitto.fi

Liiton toimisto ei ole koronatilanteesta johtuvien varotoimien johdosta avoinna ulkopuolisille toistaiseksi!

Postiosoite: Kansakoulukatu 5 A 6, 00100 Helsinki

Palvelu sähköpostitse: toimisto@senioriliitto.fi tai jokin alla olevista toimihenkilöistä.

Palvelu puhelimitse: 050 564 2656 (toimisto) tai toimihenkilöiden suorat numerot.

Liiton luottamushenkilöiden, piirijärjestöjen ja paikallisten senioriyhdistysten yhteystiedot löytyvät  täältä

Laskujen lähettäminen senioriliitolle: laskutustiedot löytyvät  täältä

Toimisto ja henkilökunta

Pia Nyman

Järjestöpäällikkö

Yhdistysten ja jäsenten palvelu sekä neuvonta. Järjestöasiat ja -tiedotus sekä jäsenhankinta. Koulutustoiminta, tietopalvelut ja sisällön tuottaminen. Toimiston esimies.

Petri Rytkönen

Viestinnän asiantuntija

Verkkoviestintä, sosiaalinen media, nettisivujen kehittäminen ja nettikoulutus. Jäsenedut ja matkat. Sisällön tuottaminen. Projektit. Yhdistysten ja jäsenten palvelu sekä neuvonta.

Timo Vuori

Hankekoordinaattori

Rohkeasti seniori -hankkeen koordinointi, suunnittelu ja toteutus, koulutustilaisuudet sekä talous.

Henri Kontkin

Hankesuunnittelija

Rohkeasti seniori -hankkeen tiedotus- , tapahtumien ilmoittautumiset ja järjestelyt sekä toimistotehtävät.

Matti Niiranen

Patina -lehden päätoimittaja. Vaikuttamistyö ja edunvalvonta-asiat. Yhteiskunta- ja mediasuhteet. Liiton strategia ja toiminnan suunnittelu. Päätöksenteko, hallinto, talous ja johtaminen.