Toimitsijoille yhdistyksissä

Yhdistyksen puheenjohtaja, sihteeri, jäsenrekisterin hoitaja, nettisivujen hoitaja, hallituksen jäsen jne. Tältä sivulta pääset kirjautumaan liiton tietopankkiin, jäsenrekisteriin ja tilausportaaliin viereisistä laatikoista tai mobiilinäkymässä sivun alalaidassa.

KILTA

Kirjautuminen jäsenrekisteri Kiltaan

Voit kirjautua tästä Kiltaan. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tee itse salasanasi kohdassa oletko unohtanut salasanai.

Kiltan käyttöohjeet löytyvät Kiltasta kysymysmerkin alta.

Kun viestit Kiltalla, sähköpostien osalta on syytä pitää huoli siitä, että liitteet pysyvät alle kahden megan suuruisina.

TILAUSPORTAALI

Kirjautuminen tilausportaaliin

Senioriliiton tilausportaalista yhdistyksen sihteeri tilaa liiton jäsentuotteet, palkitsemistuotteet, varainhankintatuotteet ja Patina -lehden kimpputilaukset.

TIETOPANKKI

Kirjautuminen tietopankkiin

Käyttäjätunnus on kytketty yhdistyksen sähköpostitietoon (eli ns. yhdistyksen yhteiseen sähköpostiosoitteeseen), joka on siirretty vanhan työryhmätila -sivuston kirjautumistiedoista. Yhdistyksesi käyttäjätunnuksen/käyttäjänimen voit tarkastaa täältä. Mikäli haluat vaihtaa sähköpostin, ole yhteydessä.

Muistakaa että salasana on koko hallituksen sekä aktiivien yhteinen yhdistyksessä ja tietopankki on tarkoitettu koko yhdistyksen työskentelyn sekä toiminnan kehittämisen helpottamiseksi.

GMAIL

Gmail -sähköpostin käyttöohjeet:

Kuinka vaihdan yhdistyksen Facebook- sivun ylläpitäjän? Ohjeet löytyvät Facebookin oheisesta ohjeesta: https://fi-fi.facebook.com/help/187316341316631