Toimitsijoille yhdistyksissä

Yhdistyksen puheenjohtaja, sihteeri, jäsenrekisterin hoitaja, nettisivujen hoitaja, hallituksen jäsen jne. Tältä sivulta pääset kirjautumaan liiton tietopankkiin, jäsenrekisteriin ja tilausportaaliin viereisistä laatikoista tai mobiilinäkymässä sivun alalaidassa.

AJANKOHTAISTA JÄRJESTELMISTÄ

TIETOPANKKI

Kirjautuminen tietopankkiin

Yhdistyksen käyttäjätunnus muodostuu yhdistyksen nimen etuosa (eli paikan nimen) mukaisesti esimerkiksi Joensuun senioreiden käyttäjätunnus on joensuu tai Kanta-Helsingin yhdistyksen tunnus on kanta-helsinki. Huomioithan ettei tunnuksessa ole ä tai ö -kirjaimia vaan ne kirjoitetaan a ja o -kirjaimina. Käyttäjätunnus ei ole sähköpostiosoite.

Käyttäjätunnus on kytketty yhdistyksen sähköpostitietoon (eli ns. yhdistyksen yhteiseen sähköpostiosoitteeseen), joka on siirretty vanhan työryhmätila -sivuston kirjautumistiedoista. Yhdistyksesi käyttäjätunnuksen/käyttäjänimen voit tarkastaa täältä. Mikäli haluat vaihtaa sähköpostin, ole yhteydessä

Ensimmäisellä kirjautumiskerralla teidän tulee tehdä salasanan tilaus Unohditko salasanasi? Tilaa uusi tästä -linkin kautta, jotta yhdistyksellenne tulee uusi salasana yhdistyksen sähköpostiin. Salasanalinkki lähetetään yhdistyksen sähköpostiin. Avaa linkki samassa selaimessa kuin olet salasanalinkin tilauksen tehnyt! Salasanan tilaus tapahtuu seuraavasti:

1. Mene osoitteeseen: http://www.senioriliitto.fi/tietopankki
  2. PAINA linkkiä Unohditko salasanasi? Tilaa uusi tästä
  3. Syötä näkymään yhdistyksen käyttäjätunnus/käyttäjänimi (HUOM! EI sähköpostiosoitetta!)
  4. PAINA -lähetä nappia
  5. Mene yhdistyksesi sähköpostiin ja toimi proseswireltä tulleen viestin ohjeiden mukaisesti salasanan vaihtamiseksi

Muistakaa että salasana on koko hallituksen sekä aktiivien yhteinen yhdistyksessä ja teitopankki on tarkoitettu koko yhdistyksen työskentelyn sekä otiminnan kehittämisen helpottamiseksi.

KILTA

Kirjautumisohjeet Kiltaan löydät tietopankista! Muut Kiltan käyttöohjeet löytyvät Kiltasta kysymysmerkin alta.

Sähköpostien osalta on syytä pitää huoli siitä, että liitteet pysyvät alle kahden megan suuruisina.

TILAUSPORTAALI

Senioriliiton tilausportaalista yhdistyksen sihteeri tilaa liiton jäsentuotteet, palkitsemistuotteet,

varainhankintatuotteet ja Patina -lehden kimpputilaukset.

GMAIL

Gmail -sähköpostin käyttöohjeet:

Kuinka vaihdan yhdistyksen Facebook- sivun ylläpitäjän? Ohjeet löytyvät Facebookin oheisesta ohjeesta: https://fi-fi.facebook.com/help/187316341316631