Yhdistysten toimitsijoille

Yhdistyksen puheenjohtaja, sihteeri, jäsenrekisterin hoitaja, nettisivujen hoitaja, hallituksen jäsen jne. Tältä sivulta pääset jatkossa kirjautumaan liiton työryhmäsivulle viereisestä laatikosta kirjautumalla.

AJANKOHTAISTA JÄRJESTELMISTÄ

KIRJAUTUMINEN TYÖRYHMÄTILAAN!

Yhdistyksen käyttäjätunnus muodostuu yhdistyksen nimen etuosa (eli paikan nimen) mukaisesti esimerkiksi Joensuun senioreiden käyttäjätunnus on joensuu tai Kanta-Helsingin yhdistyksen tunnus on kanta-helsinki. Huomioithan ettei tunnuksessa ole ä tai ö -kirjaimia vaan ne kirjoitetaan a ja o -kirjaimina. Käyttäjätunnus ei ole sähköpostiosoite.

Käyttäjätunnus on kytketty yhdistyksen sähköpostitietoon (eli ns. yhdistyksen yhteiseen sähköpostiosoitteeseen), joka on siirretty vanhan työryhmätila -sivuston kirjautumistiedoista. Yhdistyksesi käyttäjätunnuksen/käyttäjänimen voit tarkastaa täältä

Ensimmäisellä kirjautumiskerralla teidän tulee tehdä salasanan tilaus Unohditko salasanasi? Tilaa uusi tästä -linkin kautta, jotta yhdistyksellenne tulee uusi salasana yhdistyksen sähköpostiin. Salasanalinkki lähetetään yhdistyksen sähköpostiin. Avaa linkki samassa selaimessa kuin olet salasanalinkin tilauksen tehnyt! Salasanan tilaus tapahtuu seuraavasti:

1. Mene osoitteeseen http://www.senioriliitto.fi/tyoryhmatila/
  2. PAINA linkkiä Unohditko salasanasi? Tilaa uusi tästä
  3. Syötä näkymään yhdistyksen käyttäjätunnus/käyttäjänimi (HUOM! EI sähköpostiosoitetta!)
  4. PAINA -lähetä nappia
  5. Mene yhdistyksesi sähköpostiin ja toimi proseswireltä tulleen viestin ohjeiden mukaisesti salasanan vaihtamiseksi

Muistakaa että salasana on koko hallituksen yhteinen yhdistyksessä ja työryhmätila on tarkoitettu koko hallituksen työskentelyn helpottamiseksi.

KILTA

Kilta-jäsenrekiseriohjelma toimii normaalisti. Sähköpostien osalta on syytä pitää huoli siitä, että liitteet pysyvät alle kahden megan suuruisina.