Ehdolla senioriliiton liittokokouksessa: Risto Löppönen

Senioriliiton liittokokous järjestetään 18.11.2020 etäkokouksena. Kaikki liiton puheenjohtajistoon ehdolla olevat henkilöt esittäytyvät tällä viikolla kukin videotervehdyksen välityksellä.

Videosarjan aloittaa maanantaina 19.10. liiton puheenjohtaja Anneli Taina. Hänen jälkeensä ovat vuorossa varapuheenjohtajaksi pyrkivät Jarmo Helttula (20.10.), Risto Löppönen (21.10.), Paavo Peltosaari (22.10), Margit Sasi (23.10.) ja Sirpa Teräväinen (24.10). Sarjan päättää sunnuntaina 25.10 liiton valtuuston puheenjohtaja Leenä Jääskeläinen.

Tänään on vuorossa Risto Löppönen. Sarjan kaikki videot voit nyt käydä katsomassa liiton nettisivuilla olevista ehdokasesittelyistä osoitteessa https://www.senioriliitto.fi/liittokokous/ehdokasesittelyt/

Liiton varapuheenjohtajistoon on viisi ehdokasta, joista kaksi valitaan. Liiton puheenjohtajaksi on ehdolla ainoastaan Anneli Taina ja valtuuston puheenjohtajaksi Leena Jääskeläinen.

Katso Riston video täältä: https://www.senioriliitto.fi/liittokokous/ehdokasesittelyt/risto-lopponen/