Ilmoittaudu mukaan senioriliiton webinaareihin!

Tervetuloa kuuntelemaan juhlaseminaaria sekä uutta webinaarisarjaamme. Juhlaluento pidetään 4.5. ja asiantuntija webinaarisarjan luento 30.4. Teams Livessä. Lue lisää alta ja ilmoittaudu mukaan jäsenrekisterin kautta!

SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJA, JONKA TEEMANA ON TULEVAISUUS. Aiheena 4.5. on liikunta ja sen merkitys terveydelle!

Senioriliitto juhlistaa 50-vuotistaivaltaan juhlaluentosarjalla, joka jatkuu 4.5. klo 13.00 – 14.00 pidettävällä luennolla: Aiheena 4.5. on liikunta ja sen merkitys terveydelle, vieraana liikuntaneuvos, Tahko Pihkala -seuran puheenjohtaja Tuomo Jantunen!

Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille! Sarjaa jatketaan tämän vuoden ajan ja tulevista luennoista tiedotetaan kuukausittaisissa jäsenviesteissä!

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Teams live -tapahtumana, jota voi seurata joko Teams -sovelluksen kautta tai tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Seuraaminen ei edellytä Teams -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia! Kysymyksiä voi esittää keskustelupalstan kautta.

Ilmoittaudu juhlaluennolla alla olevasta linkistä.

SENIORILIITON ASIANTUNTIJA -WEBINAARISARJA JOSSA KÄSITELEMME SENIOREILLE AJANKOHTAISIA AIHEITA.

Kansallinen senioriliitto käynnistää 30.4.2021 klo 10 - 11 Asiantuntijat digisarjan, joka toteutetaan Teams Liven avulla. Vuoden aikana on tarkoitus tuoda luennoitsijoita kertomaan erilaista aiheista liiton senioreiden näkökulmaan kytkeytyen. Asiantuntijat digisarjan aloittaa Lauri Matikka aiheella ”Seniorin seikkailut digimaailmassa”. Luennollaan Matikka käsittelee käytännönläheisesti miksi internettiin kannattaa lähteä tutustumaan ja miten tietoa sen uumenista etsitään. Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille ja liitto tiedottaa vastaisuudessa seuraavien kurssien luennoitsijoista ja sisällöistä. Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Teams live -tapahtumana, jota voi seurata joko Teams -sovelluksen kautta tai tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Tapahtuma myös nauhoitetaan ja seuraaminen ei edellytä Teams -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia! Kysymyksiä voi esittää keskustelupalstan kautta.

Ilmoittaudu webinaariin alla olevasta linkistä.