ILMOITTAUDU: Kesäkuun viimeisten webinaarien ja juhlaluennon ilmoittautumiset ovat auki!

Voit ilmoittautua nyt senioriliiton jäsenille suunnattuihin webinaareihin ja juhlaluentoon!

Lisätietoja ja ilmoittautumislomakkeen kustakin tapahtumasta löydät klikkaamalla tapahtuman lisätietolinkkiä! Ilmoittautuminen tapahtuu jäsenrekisterin kautta ja samassa yhteydessä tarksitetaan ilmoittautujan jäsenyys. Tapahtumat on tarkoitettu vain senioriliiton paikallisyhdistyksen jäsenille.

Jos et vielä ole jäsen, voi liittyä kätevästi täällä: https://www.senioriliitto.fi/jasenille/uudelle-jasenelle/

Sähköpostin peruskäyttötaidot 7.6. klo 10-11.30

Ilmoittaudu 7.6 klo 8:00 mennessä! Lue lisätietoja ja ilmoittaudu tapahtumaan klikkaamalla tästä!

Senioriliiton juhlaluento: Kansalaistoiminnan tulevaisuus 8.6. klo 13-14

Ilmoittaudu 8.6. klo 11 mennessä! Lue lisätietoja ja ilmoittaudu tapahtumaan klikkaamalla tästä!

Asiantuntijaluento: Senioreiden luottamus eläkejärjestelmään 11.6. klo 11-12

Ilmoittaudu 11.6. klo 8:00 mennessä! Lue lisätietoja ja ilmoittaudu tapahtumaan klikkaamalla tästä!

Tiedonhaun perustaidot 14.6. klo 14 - 15.30

Ilmoittaudu 14.6 klo 12:00 mennessä! Lue lisätietoja ja ilmoittaudu tapahtumaan klikkaamalla tästä!

Digi- palveluiden peruskäyttötaidot 18.6. klo 10-11.30

Ilmoittaudu 18.6 klo 8:00 mennessä! Lue lisätietoja ja ilmoittaudu tapahtumaan klikkaamalla tästä!