Jäsen katso 12 digisarjan luentoa jäsensivuilta!

Kansallinen senioriliitto Digisarja -luennot nyt katseltavissa jäsensivuilta! Yhteensä jäsenistölle on katsottavissa 12 mielenkiintoista digiluentoa!

Loppuvuoden 2021 aikana liitto tuotti toisen sarjan kuusiosaista Digitaidot -luento. Sarja syventyy tietotekniikan eri osa-alueisiin sosiaalisesta mediasta laitteistohankintaan. Luennoitsijana toimii Suomen Kotidata Oy. Digisarja- luentojen aiheet löydät alta:

• Facebook ja sosiaalinen media, tallenne jäsensivuilla.
  • Tietoturvallisuus, tallenne jäsensivuilla.
  • Terveysteknologia, tallenne jäsensivuilla.
  • Office-ohjelmat, tallenne jäsensivuilla.
  • Pilvipalvelut, tallenne jäsensivuilla.
  • Laitteistohankinta, tallenne jäsensivuilla!

Tallenteet ovat tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille ja ne löytyvät jäsensivuilta. Jäsensiv uille pääset kirjautumaas salasanalla jonka löydät jkoko viimeisimmästä senioriliiton lähettämästä jäsensähköpostista tai jäsenkorttiapplikaation kohdasta "Valtakunnaliset edut". Klikkaa itsesi jäsensivuille tästä!