Jäsenet mukaan historiikin valmistamiseen!

Kansallisen senioriliiton hallitus on päättänyt, että liiton 25-vuotishistoriikkiin tehdään jatko-osa vuosista 1997 - 2021. Liiton asettama historiikkitoimikunta kutsuu jäsenet mukaan valmisteluun.

Historiikkitoimikunta tarjoaa liiton jäsenille mahdollisuuden kertoa ja lähettää valokuvia tapahtumista ja kokemuksista em. vuosina. Kunkin kertomuksen tai vaikkapa hauskan kaskun pituus saa olla enintään yksi konekirjoitusliuska.

Tekstit ja mahdolliset valokuvat tulee lähettää sähköpostitse 31.5.2019 mennessä historiikin tekijälle, kulttuurineuvos Jouni Mykkäselle. Hänen osoitteensa on jouni.mykkanen@netti.fi

Jouni Mykkänen vastaa myös asiaa koskeviin mahdollisiin puhelintiedusteluihin. Hänen numeronsa on 050 - 64847.

Kansallisen senioriliiton historiikkitoimikunta