Joulu lähestyy, kortit ja lahjat kätevästi senioriliiton shopista!

Tilaa nyt upeat joulukortit ja -lahjat senioriliiton shopista.

Senioriliiton joulukorttisarjaan kuuluu 10 avattavaa taitekorttia ja kirjekuoret. Senioriliiton joulukorttisarjaan kuuluu kymmenen korttia: 2 kutakin oheisten kuvien aihetta sekä niille valkoiset kirjekuoret. Tilaa kortit täältä!

Senioriliiton upeat lahjatuotteet, kuten:

• Silkkihuivi Marja Kurki 90 x90 cm, Toscanan auringon alla senioriliiton juhlavuosilogolla hintaan 64 € (ovh 85 €) löytyy täältä!
  • Silkkisolmio Marja Kurki, Tyylitaituri, senioriliiton juhlavuosilogolla hintaan 64 € löytyy täältä!
  • RAJOITETTU LOPPUERÄ ÄLYPUHELINOPASTA TARJOUSHINTAAN 25,90 €! Kirja on senioreille suunnattu perusopas älypuhelimen käyttöön. Teoksessa käydään läpi kaksi yleisintä käyttöjärjestelmää: Android ja iOS. Tilaa opas täältä!
  • RAJOITETTU LOPPUERÄ TIETOKONEOPASTA TARJOUSHINTAAN 29,90 €!: Suosittu tietokoneopas on päivitetty kosketusnäyttöaikaan! Tilaa ennen kuin loppuu täältä!

Senioriliiton shopin löydät osoitteesta: shop.senioriliitto.fi/