Juhlaluentojen, sauvakävelywebinaarin sekä asiantuntija- ja digiluentojen tallenteet on nyt julkaistu!

Tallenteet ovat katseltavissa senioriliiton paikallisyhdistyten jäsenille tarkoitetulla jäsensivulla!

Jäsensivusto löytyy osoitteesta senioriliitto.fi/jasensivut! Sivustolta löydät jäsenetujen yksityiskohtien lisäksi kaikki jäsenistölle suunnatut juhlaluennot, webinaarit ja muut tallenteet. Tulevaisuudessa jäsensivuille lisätään myös muuta vain jäsenistölle suunnattua materiaalia, jolloin materiaalista hyötyvät vain senioriliiton paikallisyhdistyksen jäsenmaksun maksaneet henkilöt.

Sivusto on suljettu ei-jäseniltä ja se vaatii kirjautumisen. Sivuston salasana on kaikille yhteinen, sillä sivusto ei sisällä henkilö- tai jäsentietoja. Salasanan löydät uusimmasta jäsenviestistä tai jäsenkorttiapplikaatiosta!

Julkaistut luennot: