Juhlaristeilyn henkilömyynti on nyt auki!

Lähde mukaan toukokuussa 2022 Kansallisen senioriliiton risteilylle! Luvassa on parasta mahdollista senioriseuraa eri puolilta Suomea sekä huippuesiintyjiä ja -viihdettä

Silja Europa on varattu toukokuun lopulla kokonaan senioreille. Kaikki liiton jäsenet läheisineen ja ystävineen ovat tervetulleita mukaan! Laivalle kutsutaan myös senioriliiton yhteistyökumppaneita. Matkan hintaan sisältyy aterioita!

Monipuolinen ohjelma

Ohjelmassa on sekä huippuviihdettä että asiaa.Koko ohjelma julkaistaan joulukuun aikana. Laivalla mukana suuren suosion saaneessa Kolmen kuninkaan tarina showssa Jukka Hallikainen yhdessä Risto Nevalan ja Marko Lämsän kanssa. Luvassa on erinomaista seuraa, senioritapaamisia, asiantuntijaluentoja, iskelmätaivaan tähtiä, Jorma Uotisen Pariisin taivaan alla-ilta sekä mm. muoti- ja meikkausneuvontaa sekä digiapua.

Puhujina laivalla ovat mm. filosofi Esa Saarinen, professori Jorma Uotinen, kansanedustajat Elina Valtonen ja Antti Häkkänen ja professori Martti Häikiö.

Lisäksi puhujina tilaisuuksissa ovat mm. Euroopan parlamentin jäsenet Sirpa Pietikäinen ja Henna Virkkunen kyberturvallisuuden professori Jarno Limnéll sekä meikkitaiteilija Raili Hulkkonen.

Laivalla mukana puhumassa ja tavattavissa ovat luonnollisesti myös senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina sekä varapuheenjohtajat Risto Löppönen ja Paavo Peltosaari, valtuuston puheenjohtaja Leena Jääskeläinen sekä liiton uusi
toiminnanjohtaja Maarit Kuikka!

Hinnat

Rohkeasti tulevaisuuteen -risteilyn hinta on alkaen 82 €/hlö C-luokan neljän hengen hytissä.
Hinta sisältää buffet -illallisen, meriaamiaisen ja runsaan ohjelman!

• Henkilömyynti alkaa 4.11.2021
  • Risteilyn koko ohjelma julkaistaan 16.12.2021.
  • Kysy myös Matkapoikien liittymäkuljetuksista eri puolilta Suomea!

Lue lisää ja varaa matkasi Matkapoikien sivuilta!