Kansallisen senioriliiton matka Tarttoon - Varaa paikkasi 27.7. mennessä!

Senioriliiton Tartto 3 pv, 28.-30.9.2024. Lähde Senioriliiton mukana tutustumaan Euroopan kulttuuripääkaupunkiin Tarttoon.

Tartto on Etelä-Viron Emajoen varrella sijaitseva eloisa ja kaunis yliopistokaupunki ja siellä sijaitseekin maan vanhin ja suurin yliopisto. Viehättävän kaupungin sydän on idyllinen Raatihuoneen tori kahviloineen. Romanttisella Toomemäellä sijaitsevat Tarton tähtitorni ja Tarton yliopiston historiallisen museon näkötornit. Kaupungissa on yli 20 museota täynnä historiaa ja kulttuuria. Tartto onkin Viron kulttuurin ja sivistyksen kehto ja yksi Baltian vanhimpia kaupunkeja. Valitse Dorpat Hotelli tai Art Hotel Pallas.

Lue koko ohjelma täältä!

alk 403 €/hlö 2hh

Lisämaksusta

• 28.9. illalla klo 19:00 Teater Vanemuine Dangerous Liaisons baletti-esitys