Kesän oopperamatka Saarenmaalle varattavissa - Toimi nopeasti!

PATINAN LUKIJAMATKA: SAARENMAAN OOPPERAPÄIVÄT 25.-28.7.2024

Kesä, Saarenmaa ja oopperamusiikki kuuluvat yhteen! Saarenmaan pääkaupungissa Kuressaaressa voi yhä tuntea entisaikojen hengen, jota luovat tunnelmalliset puistot, kirkot, vanhat mukulakivikadut ja vuosisatoja vanhat aumakattoiset talot niiden varsilla. Ja musiikki!

Saarenmaan tärkein nähtävyys on historiallinen Piispanlinna, joka on yksi parhaiten säilyneitä keskiaikaisia linnoja koko Baltiassa. Komea linna hallitsee koko kaupunkia. Sekä linnan puistossa että muualla kaupungilla järjestetään kesäisin erilaisia tapahtumia ja konsertteja, ja linna toimii myös Saarenmaan oopperapäivien päänäyttämönä.

Oopperapäivien aikaan linnassa kuullaan maailmankuulujen säveltäjien teoksia ja konsertteja järjestetään myös kirkoissa ja kaupungin puistoissa. 2024 oopperapäivien musiikista vastaa tunnettu, kokenut ja tasokas Katalonian oopperaorkesteri solisteineen. Patinan lukijamatkalaiset nauttivat Trubaduuri-oopperan unohtumattomista sävelistä. Myös lauantai-illan upeaan oopperagaalaan on halutessaan mahdollisuus osallistua. Oopperapäivien tilaisuudet järjestetään ulkoilmassa, Piispanlinnan pihalla, jossa on telttakatos. Matkalla on myös muuta yhteistä ohjelmaa ja aterioita.

Matkaisäntänä ja Patinan edustajana matkalla on senioriliiton varapuheenjohtaja Paavo Peltosaari. Varaa matkasi ja katso. matkan lisätiedot sekä ehdot Matka-Agenteilta klikkaamalla tästä! Voit myös soittaa Matka-Agenteille numeroon 09 2510 2080 (pvm/mpm) (arkisin klo 9-17).

Matka-ajankohta ja hinta:
25.-28.7.2024 (to-su) 885 €/hlö