Lähde mukaan senioriliiton jäsenmatkalle Nizzaan huhtikuussa!

Kansallisen senioriliiton jäsenmatka Nizzaan 24.-28.4.2022. Varaa paikkasi 22.2. mennessä OK-matkoilta!

Turkoosi meri ja jylhät vuoret, luksusputiikit ja Vanhakaupunki, keskustahotelli ja palmujen reunustamat bulevardit... Nizzassa on kaikki, mitä kaupunkilomaltasi voit toivoa. Nizza on ollut suosittu lomakohde jo vuosisatojen ajan. Se ei ole mikään ihme, sillä sekä keholla että miellä on hyvä olla täällä Välimeren syleilyssä. Nizzan lisäksi hurmaamme sinut myös St Paulin keskiaikaisen taiteilijakylän iki-ihanalla tunnelmalla sekä luksuselämästään tunnetulla Monacolla. Tervetuloa tutustumaan Rivieran väreihin, valoon ja auringossa kimmeltävään mereen.

Matkalla mukana matkamäntä Tarja Rinne.

MATKA ON MYYNNISSÄ!

Lisätietoja antaa vastuullinen matkanjärjestäjä OK-matkat! Lue lisää OK-matkojen nettisivuilta klikkaamalla tästä!