Lähde senioriliiton ja Patina-lehden matkoille syksyllä 2019!

Tutustu ja varaa paikkasi Patinan lukijamatkaan Puolaan sekä liiton jäsenmatkaan Espanjaan

Matkoista jäsenistölle löydät lisätietoa sivuilta https://www.senioriliitto.fi/jasenille/matkoja-jasenillemme/

Patinan lukijamatka Krakovaan 13.-16.12.2019 (pe-ma) 795 €/henkilö

Krakovalla on pitkät perinteet jouluisen tunnelman luomisessa ja se kietoutuu valoihin ja koristeisiin luoden satumaista tunnelmaa, jolloin on mukava kuljeskella joulutoreilla ja nauttia vaikka hehkuviiniä.

Matkaisäntänä on senioriliiton viestinnän asiantuntija Petri Rytkönen.

Matka ei sovellu liikuntarajoitteisille (matkalla ei esteettömiä kuljetuksia eikä esteetöntä hotellia, ja retkillä kävellään).

Vastuullinen matkanjärjestäjä Suomen Matka-Agentit Oy. Lue lisää ja varaa matkasi: https://www.matka-agentit.fi/matkat/patinan-lukijamatka-krakovaan

Kansallisen senioriliiton jäsenmatka Bilbao ja San Sebastian 12.-17.10.2019 (la-to) 1495€/henkilö

Kulttuurikaupunki Bilbaossa nautit modernista taiteesta, mielenkiintoisesta arkkitehtuurista ja Baskimaan tasokkaasta gastronomiasta. Kaupunki tunnetaan parhaiten Museo Guggenheimista, jossa vierailu on yksi matkan kohokohdista. Bilbaosta teemme päiväretken rauhaa symboloivaan Gernikan kaupunkiin, joka on baskeille merkittävä kulttuurillinen ja historiallinen keskus sekä Biskajanlahden rannalle kauniiseen ja aristokraattiseen San Sebastiánin kaupunkiin

Matkalla mukana matkaemäntä Tarja Rinne.

Matkaohjelma sitoumuksetta. Pidätämme oikeuden muutoksiin. Matkalle osallistuminen edellyttää normaalia liikuntakykyä. Erikoisruokavaliotoiveet ilmoitettava matkavarauksen yhteydessä. Matkan toteutuminen edellyttää minimiosallistujamäärää.

Vastuullinen matkanjärjestäjä OK-Matkat Oy. Lue lisää ja varaa matkasi: https://www.okmatkat.fi/lukijamatkat/kansallinen-senioriliitto/bilbao-ja-san-sebastian