Liittokokous Savonlinnassa peruttu

Kansallinen senioriliitto ry:n hallitus on päättänyt yksimielisesti kokouksessaan 26.8.2020 perua 5.-7.10.2020 Savonlinnassa järjestettäväksi aiotun liittokokouksen.

Tarkoituksena on järjestää liittokokous myöhemmin tänä vuonna hybridikokouksena (etäosallistuminen äänivaltaisille mahdollista). Tiedotamme liittokokouksen uuden ajankohdan sekä siihen liittyvät järjestelyt syyskuun aikana.

Savonlinnan kokouksen peruuttaminen johtuu ajankohtaisesta koronatilanteesta.

Maksupalautukset tehdään syyskuun aikana

Liittokokouksen maksut palautetaan syyskuun aikana. Palautuksien osalta lähetämme jokaiselle osallistujalle viestin erikseen perjantaina 4.9.2020. Mahdollisiin tiedusteluihin vastataan 7.9.2020 klo 10.30 alkaen. Kyselyihin ei vastata ennen tätä päivämäärää.

Tiedustelut

Mahdollisiin muihin kuin maksupalautustiedusteluihin vastaamme kirjallisesti 7.9.2020 alkaen. Tiedustelut pyydämme lähettämään sähköpostiosoitteeseen toimisto@senioriliitto.fi.

Kansallinen senioriliitto ry