Patinan uudet lukijamatkat nyt myynnissä!

Tutustu ja lähde mukaan senioriliiton Patina -lehden uusille lukijamatkoille Visbyhyn kesäkuussa, Pärnuuhun sekä kuninkaalliseen Lontooseen syyskuussa!

17.-19.6.2022 PATINAN LUKIJAMATKA: RUUSUJEN VISBY

Kiehtova Gotlanti, tämä ruusujen saari, on vuosisatojen varrella houkutellut niin hansakauppiaita, valloittajia kuin taiteilijoita. Viking Linen ms Gabriella vie sinut Patinan lukijamatkalle saaren hurmaavaan pääkaupunkiin Visbyhyn. Seikkaile omin päin taiosallistu opastetuille retkille keskiaikaisessa Visbyssä tai Gotlannin kauneimpia maisemia ihaillen!

Matkalla on mukana matkaisäntänä ja Patinan edustajana senioriliiton viestinnän asiantuntija Petri Rytkönen.

Klikkaa tästä ja lue lisää matkasta Ruusujen Visbyhyn

28.8-3.9.2022 PATINAN LUKIJAMATKA: HYVÄN OLON MATKA PÄRNUUN

iehättävä Pärnu on Viron kylpyläpääkaupunki, jossa matkalainen saa nauttia monenlaisista kylpylähoidoista, sekä nauttia merenrantakaupungin maisemista ja ulkoilumahdollisuuksista. Patinan hyvän olon matkalla on mahdollisuus tehdä myös retki ainutlaatuiselle Kihnun saarelle. Matkalla majoitutaan Pärnun keskustan kupeessa, puistomaisessa ympäristössä ranta-alueella sijaitsevassa Viiking Spa -kylpylähotellissa, jossa on tarjolla monipuolisia kylpylähoitoja.

Matkalla on mukana matkaemäntänä/matkanjohtajana Matka-Agenttien edustaja Riikka Kettunen, joka on tuttu jo aiemmilta Patinan matkoilta.

Klikkaa tästä ja lue lisää hyvämn olon matkasta Pärnuuseen!

24.-27.9.2022 PATINAN LUKIJAMATKA: KUNINKAALLINEN LONTOO

Lontoo on varmasti yksi maailman mielenkiintoisimmista ja monipuolisimmista metropoleista. Tämä trendikäs ja muodikas suurkaupunki on myös upea kuninkaallinen kaupunki, jossa huokuu pitkät, aristokraattiset perinteet, arvokas brittiläinen tunnelma ja monarkian läsnäolo. Kuninkaalliset palatsit, merkittävimpänä tietysti Buckinghamin palatsi, ja monet muut brittimonarkian historian merkittävät rakennukset ja muistomerkit kertovat kulkijalle pitkästä historiasta ja kuninkaallisten elämästä. Windsor hääkirkkoineen, Kensingtonin palatsi, Buckinghamin palatsista puhumattakaan ovat kaikki tuttuja TV:stä ja lehtien sivuilta. Kuninkaallisessa Lontoossa vieraillaan nyt jopa tässä kaikkein "tärkeimmässä" eli Buckinghamin palatsissa. Ja nautitaan tietysti aitoenglantilaista iltapäiväteetä skonssien ja kolmioleipien kera. Aitoja brittiperinteitä parhaimmillaan!

Matkalla on mukana Patinan edustajana ja matkaemäntänä senioriliiton järjestöpäällikkö Pia Nyman.

Klikkaa tästä ja tutustu kuninkaallisen Lontoon matkaamme!