Puheenjohtajan pääsiäistervehdys 2021

Kansallisen senioriliiton puheenjohtaja Anneli Tainan pääsiäistervehdys 1.4.2021.

Pääsiäistervehdys

Vietämme jo toista pääsiäistä maailmanlaajuisen pandemian olosuhteissa. Rokotukset ovat alkaneet ja arkipäivän rutiineissa otamme huomioon tartunnan välttämisen.  Me ikäihmiset olemme ottaneet vallitsevat olot suhteellisen rauhallisesti, mutta emme suinkaan vailla huolta.

Ihmisten välinen yhteys ja toinen toistemme tukeminen, sukulaisten ja ystävien yhteydenpito ovat auttaneet meitä läpi erikoisen vuoden. Uskon, että yhteisöllisyys ja yhteisvastuu ovat vahvistuneet vuoden aikana.  Me Kansallisen senioriliiton jäsenet kuulumme yhteisöön, jonka yhtenä tärkeänä arvona on vastuun kantaminen toinen toisistamme.   Me myös arvostamme perinteitä ja monille meistä kristilliset arvot ovat tärkeitä.

Vietämme taas yhtä vuoden merkittävimmistä juhlista pääosin kodeissamme, ilman yhteisiä kokoontumisia.  Pääsiäinen on rauhoittumisen aikaa ja tuo kevään tullessaan, valo lisääntyy.

Toivotan teille kaikille ja teidän läheisillenne hyvät Kansallisen senioriliiton jäsenet rauhallista ja toivoa tuovaa pääsiäistä! Nautitaan keväästä, auringosta ja luonnon heräämisestä.

Anneli Taina