Rekry auki senioreilla: Etätoiminnan kehittäjä

Kansallinen senioriliitto ry hakee palvelukseensa etätoiminnan kehittäjää, joka vastaa liittomme etätoiminnan kehittämisestä ja siihen liittyvästä ohjauksesta ja neuvonnasta.

Etätoiminnan kehittäjä työskentelee noin puolet työajastaan Rohkeasti seniori -hankkeelle ja toisen puolen liiton järjestötehtävien parissa. Tehtävä on määräaikainen vuoden 2021 loppuun asti johtuen hankkeen rahoituksesta.

Arvostamme tehtävään soveltuvaa koulutusta, Teamsin ja sosiaalisen median sekä tietotekniikan osaamista ja aiempaa kokemusta vastaavanlaisista työtehtävistä, etätapahtumien suunnittelusta ja toteutuksesta, hanketyöstä ja järjestötoiminnasta.

Etsimämme henkilö toimii luontevasti ikääntyneiden parissa ja on oma-aloitteinen ja joustava ja omaa hyvät sosiaaliset ja viestinnälliset taidot. Edellytämme valittavalta henkilöltä Kansallinen senioriliitto ry:n arvojen hyväksymistä. Lisätietoja senioriliitosta löytää sivuiltamme www.senioriliitto.fi

Tarjoamme mukavan työyhteisön Helsingin ydinkeskustassa Kampissa, järjestökentän mukaisen palkkauksen ja hyvät henkilöstöedut. Tehtävään liittyy jonkin verran matkustamista.

Lisätietoja antaa 3.2. klo 9.00 – 11.00 järjestöpäällikkö Pia Nyman, GSM 044 202 2222 tai 9.2. klo 15.00 – 16.00 RoSe -hankkeen hankekoordinaattori Timo Vuori, GSM 050 472 0084

Hakemus liitteineen ja palkkatoivomus on toimitettava viimeistään 15.2.2021, mutta sopivan hakijan löytyessä tehtävä voidaan täyttää jo aiemmin. Hakemukset lähetetään sähköpostitse osoitteella pia.nyman@senioriliitto.fi

Kansallinen senioriliitto ry on aktiivisten ja vireiden senioreiden edunvalvonta- ja harrastusjärjestö. Liittoon kuuluu 14 piirijärjestöä ja 160 paikallista senioriyhdistystä. Henkilöjäseniä on noin 25 000.