Seniori-podcastin ensimmäinen sarja on ilmestynyt!

Kansallisen senioriliitto on tehnyt nyt ensimmäisen podcast-sarjansa, jossa pohditaan kesänviettoa ja elämän merkityksellisyyttä.

– Podcastit ovat jälleen uusi askel senioriliiton digiloikassa, joka on edennyt poikkeusoloissa suurin askelein. Podcasteissamme ääneen pääsevät ensimmäisinä liiton piirien puheenjohtajat, jotka kertovat kesästä ja elämän merkityksellisyydestä, sanoo toiminnanjohtaja Matti Niiranen

Ensimmäinen podcast-sarja on 15-osainen, ja haastateltavina ovat senioripiirien puheenjohtajat ympäri maan.

Haastattelijana on vaikuttamistyön suunnittelija Tiina Saari ja editoijana viestinnän asiantuntija Petri Rytkönen.

Podcast on äänitallenne, joka julkaistaan verkossa. Sitä voi verrata radio-ohjelmaan, mutta rennolla otteella tehtyä podcastiamme ei lähetetä radiokanavalla.

Seniori-podcastin voi kuunnella Kansallisen senioriliiton verkkosivuilta silloin, kun sinulle sopii. Jaksot ilmestyvät 29.6.2020 alkaen maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 9.00. Jokainen julkaisu löytyy liiton nettisivujen Ajankohtaista -osiosta, liiton Facebook-sivuilta ja liiton nettisivujen Podcast-osiosta täältä!