Teams ahkerassa käytössä senioriliitossa

Viime viikolla senioriliitto koulutti kahdessa eri Teamsin välityksellä pidetyssä koulutuksessa lähes 150 yhdistysaktiivia ympäri Suomen!

Senioriyhdistysten toimijoita koulutettiin Toimiva yhdistys -koulutuksessa ja Nettisivukoulutuksessa. Lisäksi liittohallitus kokousti Teamsin välityksellä.

Teamsin käyttö koulutuksissa on osoittautunut erittäin toimivaksi vaikka se ei korvaakaan ihmisten kohtaamista. Tulevina kuukausina koulutuksia senioriyhdistysten ja -piirien toimijoille tullaan järjestämään muun muassa sosiaalisen median käytöstä, Kilta -jäsenhallintajärjestelmästä, viestinnästä, sisällöntuotannosta sekä tapaamisia esimerkiksi piirien ja yhdistysten taloudenhoitajille, yhdistysten ja piirien sihteereille, uusille kerhojen vetäjille sekä uusille piiritoimijoille.