Tiina Saari aloitti vaikuttamistyön suunnittelijana

Tiina Saari aloitti tiistaina 18. helmikuuta vaikuttamistyön suunnittelijana Kansallisen senioriliiton toimistolla. Tervetuloa Tiina!

Tiina Saaren tehtäviin senioriliitossa kuuluvat vaikuttamistyön ja edunvalvonta-asioiden valmistelu, sisällön tuottaminen liiton eri medioihin sekä muita viestintä- ja järjestöasioita.

Tiina on valmistunut filosofian maisteriksi Jyväskylän yliopistosta vuonna 2014, pääaineina olivat journalistiikka ja kirjallisuus. Hän on tehnyt toimittajan töitä useassa suomalaisessa mediassa, viimeksi maakuntalehti Länsi-Savon sosiaali- ja terveysuutisista vastaavana toimittajana.

Filosofian maisterin tutkinnon lisäksi Saari on valmistunut sosionomiksi Diakonia-ammattikorkeakoulusta vuoden 2019 alussa. Hän suuntautui opinnoissaan mielenterveys-, päihde- ja kriisityöhön.

Tiina Saari on kotoisin Köyliöstä ja hän asuu Helsingissä.

Senioriliiton henkilökunnan yhteystiedot löydät täältä: https://www.senioriliitto.fi/yhteystiedot/