Timo Vuori aloitti senioriliiton toimistossa

Teologian tohtori Timo Vuori aloitti tänään 3.12.2018 työnsä Kansallinen senioriliitto ry:n edunvalvonnan suunnittelijan toimessa.

Vuoren toimenkuva painottuu senioriväestön edunvalvontaan. Hän valmistelee erityisesti senioreiden talouteen, eläkkeisiin, asumiseen, terveyteen ja muihin edunvalvontakysymyksiin liittyviä asioita.

Lisäksi Vuori tuottaa edunvalvonnan teemoista sisältöä senioriliiton eri viestintäkanaviin. Vuoren työhön kuuluu monipuolisesti myös muita liiton järjestöllisiä tehtäviä, kuten jäsenten palvelemista ja kouluttamista.

Vuori on työskennellyt aikaisemmin mm. tutkijana ja tuntiopettajana Helsingin yliopistolla. Hänellä on pitkä kokemus järjestötoiminnasta. Vapaa-ajallaan Vuori harrastaa aktiivisesti liikuntaa ja käy kulttuuritapahtumissa.

Tervetuloa mukaan Timo!