Vuoden 2023 Patina Golfin tulokset julkaistu!

Vuoden 2023 Patina Golf kilpailtiin senioriliiton liittokokouksen oheisohjelmana Savonlinnassa Kerigolfissa.

Kerigolfin 18-reikäisen kentän suunnittelija Ronald Fream ihastui alueen maisemaan ja korkeuseroihin. Kenttä onainutlaatuinen kokonaisuus, jossa pelaajat pääsivät nauttimaan golfin haasteista upeassa alkukesän luonnossa.

Mestaruuskilpailun, pelimuoto SCR, voitti sarjassa

• Naiset alle 70 Eila Rantanen, NRG ja Naiset yli 70 v. Maija Käyhty, PGC
  • Miehet alle 75 v Raimo Puranen, HiGM
  • Miehet yli 75 v Veli-Pekka Parviainen, GPi

Joukkuekilpailussa senioriliiton mestaruuden voitti Savonlinnan kansalliset seniorit

Lisäksi palkittiin myös henkilökohtaisessa kilpailussa, pelimuoto pb,

• Naiset alle 70 v.Erja Mäkijärvi, GPi Naiset yli 70 v. Maija Käyhty, PGC Miehet alle 75 v. Raimo Puranen, HiGM Miehet yli 75 v Heikki Halkonen, PGC

Palkinnot jaettiin heti kilpailun jälkeen Kerigolfissa, mutta voittajien nimet kerrottiin myös piirin iltajuhlassa Olavinlinnassa. Näin Patina-golfkilpailu sai arvoisensa huomion liittokokouksen yhteydessä.