Yhteistyökumppanilta: Anna tanssin viedä – vieraile Tanssin talossa

Alkuvuonna avattu Tanssin talo Helsingin Ruoholahdessa on erinomainen kohde kulttuuri- ja elämysmatkalle. Esityksiin on saatavilla edullisia ryhmälippuja. Täysin uusi bistroravintola (t)raba palvelee Tanssin talon kävijöitä ennen esityksiä sekä väliaikatarjoiluilla. Kannattaa tutustua esimerkiksi Dance & Dinner -illallispakettiin. Syksyn liput myydään nyt: tutustu tarjontaan ja varaa paikkasi elämykseen. Kohdataan Tanssin talossa!

Erikoistarjoukset Senioriliiton jäsenille seuraavista esityksistä:

Marianna Henriksson & Anna Mustonen: Eros
Varhaisbarokkimusiikki ja uusi tanssi kohtaavat suurteoksessa. Solisteina loistavat mm. sopraano Tuuli Lindberg ja basso Jussi Lehtipuu. 6.-13.10. Erkko-sali.
Erikoistarjous: yksittäisliput 35, 70 e (norm. eläkeläislippu 38 e). Max. 5 kpl / asiakas. Voimassa 2.10. saakka. Osta tämän linkin kautta.

Alpo Aaltokoski Company: Pyörteitä
Kalevalan teemoihin perustuva värikylläinen nykybaletti on tanssia ihmisen ahneuden, elämän rikkauden sekä onnen etsimisen kierteissä. Musiikkina soi Uuno Klamin sävellys. Teos sopii koko perheelle. 19.-22.10. Erkko-sali.
Ryhmätarjous yli 20 hengen ryhmille, 40 e / kpl, sisältäen taiteilijatapaamisen. Kysy lisää ryhmätarjouksista: elina@aaltokoskicompany.fi

Pauliina Feodoroff: Matriarkaatti
Matriarkaatti on kollektiivinen parantumisen ja uudistumisen esitys. Teos luotiin osaksi vuoden 2022 Venetsian biennaalin Sámi-paviljonkia. 1.-13.12. Pannuhalli.
Erikoistarjous: yksittäisliput 35, 70 e (norm. eläkeläislippu 38 e). Voimassa 31.10. saakka. Osta tämän linkin kautta.

Tanssin talon syksyssä myös mm. uusia kotimaisia kantaesityksiä, nykysirkusta ja -tanssia koko perheelle sekä kiinnostavimpia kansainvälisiä vierailuja.
Katso koko ohjelma ja varaa paikkasi: www.tanssintalo.fi/ohjelma