Jäsenkorttiapplikaatio

Senioriliiton jäsenkortti on nyt saatavilla mobiiliapplikaationa. Mikäli sinulla ei ole älypuhelinta käytössä niin toisena vaihtoehtona on tulostaa jäsenkortti Kilta -järjestelmästä.

Senioriliiton oma jäsenkorttiapplikaatio!

Jäsenyyden todistamisen lisäksi senioriliiton jäsenyhdistysten henkilöjäsenet voivat muun muassa muokata jäsentietojaan, lukea uutisia liitosta, ilmoittautua tapahtumiin, löytää jäsenyhdistyksensä yhteystietoja sekä nähdä ajankohtaiset jäsenedut!

Applikaatio toimii iOs 9.0 tai uudemmalla ja Android 5.0 tai uudemmalla käyttöjärjestelmällä. Mikäli applikaatio ei ole yhteensopiva laitteesi käyttöjärjestelmän kanssa, ilmoittaa sovelluskauppa siitä. Windows Phone -laitteille ei valitettavasti enää kehitetä applikaatioita.

LATAA APPLIKAATIO ANDROID -LAITTEESEEN TÄÄLTÄ

LATAA APPLIKAATIO APPLE IPHONE TAI IPAD -LAITTEESEEN TÄÄLTÄ

Applikaation lataaminen ja siihen kirjautuminen

Ensiksi sinun tulee mennä joko Google Play -kauppaan (Android -laitteet) tai App Storeen (iOs tai siis Applen älypuhelin -laitteet). Kirjoita hakukenttään sovelluskaupassa ”Senioriliitto”. Haun jälkeen esille tulevat kaikki ne applikaatiota, jotka liittyvät hakusanaan. Senioriliiton applikaation erotat senioriliiton logosta.

Seuraavaksi paina Asenna tai Hae. Sovelluskauppa voi pyytää vahvistamaan oston tai asennuksen. Huomioithan että senioriliiton sovellus on ilmainen, vaikka asennuksen yhteydessä käytetään ilmaisua ostos. Senioriliiton applikaatio alkaa latautumaan sekä asentumaan laitteelle.

Kun applikaatio on asentunut laitteelle ja olet avannut applikaation, tulee esiin avausnäkymä. Tämän jälkeen avautuu kirjautumisnäkymä.

Applikaatioon kirjaudutaan käyttämällä sukunimeäsi sekä rekisteriin kirjattua matkapuhelinnumeroasi. Kun olet syöttänyt sukunimesi (esimerkiksi Testilä) sekä puhelinnumerosi (esimerkiksi 050123123) ja painanut ”Tilaa kirjautumistunnukset älypuhelimeesi”. Puhelinnumero tulee kirjoittaa yhteen ja ilman +358 -osaa, eli normaalissa muodossaan. Mikäli pariskunnilla on jäsentiedoissaan sama puhelinnumero, eivät he valitettavasti voi käyttää applikaatiota.

Jos et saa tekstiviestiä, pyydä oman yhdistyksesi jäsenrekisterivastaavaa tarkistamaan matkapuhelínnumerosi jäsentiedoistasi!

Kun olet saanut kirjautumiskoodin tekstiviestillä, syötä se kohtaan, jossa koodia pyydetään. Tämän jälkeen sinulle avautuu näkymä, jossa on muun muassa jäsenkorttisi.

Applikaatioon tarvitsee kirjautua vain kerran. Uusi kirjautuminen koodin avulla vaaditaan esimerkiksi silloin, kun vaihdat älypuhelintasi. Nyt pääsetkin tutkimaan mitä kaikkea applikaatio sisältää.

Applikaation käytön turvallisuus

Jäsenkorttiapplikaation käyttö on turvallista! Muistathan kuitenkin huolehtia, että puhelimesi suojaukset kuten PIN-koodi on vaihdettu, puhelimen pääsykoodi, sormenjälkitunnistus tai kasvojentunnistus on otettu käyttöön.

Applikaation käytöstä ja latauksista liitto saa tilastotietoa sovelluskauppojen kautta. Muita tietoja kuten yhteystietojasi tai vastaavia liitto ei saa.