96v seniori kutoo sukkia Ukrainaan

Jäsenet osallistuvat innokkaasti kansallisten senioreiden sukkaprojektiin. Lankoja on saatu sekä jäseniltä että yhdistykeltä

Raija Sulkava jäi "eläkkeelle" kansallisten senioreiden toiminnasta vuoden 2022 lopussa. Hän kuitenkin haluaa olla mukana yhdistyksen toiminnassa, maksaa jäsenmaksua ja osallistua yhteisen hyvän edistämiseen. Tampereen kansallisten senioreiden "Apua Ukrainaan neulontaryhmä" kutoo sukkia Ukrainan sotilaille. Ne toimitetaan Ukraina-taloon ja sieltä edelleen Ukrainaan. Raija Sulkava on toiminnasssa sydämestään mukana, kutomisella on arvokas tavoite ja tarkoitus.
Raija Sulkava on ollut senioreiden kerhotoiminnan aktiivina kymmeniä vuosia. Hän jäi pois vuoden 2022 lopussa. Se herätti monenlaisia tuntemuksia: kuinka hän saa ryhtiä viikkoon ja miten käy sosiaalisten suhteiden. Raija korostaa erityisesti yhdistystoiminnan merkitystä fyysiseen ja psyykkiseen terveyteen. "Osallistuminen antaa tunteen siitä, että kuuluu johonkin." Nyt hänellä on mahdollisuus kutoessaan sukkia olla edelleen osa tätä yhteisöä, vaikkakin kotoa käsin.