Hyvinkäällä satsattiin kesällä rentoon yhteiseen toimintaan

Hyvinkään seniorit toteuttivat menneenä kesänä kaksi rentoa kesätapahtumaa: alkukesällä Lehtolan majalla ja loppukesällä Solttilan näköalamajalla.

Lehtolan maja kauniin luonnon keskellä Hyvinkäällä tarjosi oivalliset puitteet ulkoiluun ja viihtymiseen. Koska usein on helpompi lähteä kotoa tutussa seurassa oli jäsenillä mahdollisuus ottaa ystävä mukaan – osallistujia olikin yli 80. Täysin ilmaiseen ulkoilutapahtumaan oli edestakainen bussikuljetus, lounas toteutettiin soppatykistä ja pullakahvi maistui pihapelien ja luontopolun jälkeen. Järjestelyporukka oli ilahtunut suuresta osanottajamäärästä.

Elokuussa Solttilan näköalamajalle kokoontui 41 senioria monipuolisen ohjelman ja hyvän ruoan pariin. Maja sijaitsee Hyvinkään laitamilla huikeiden näköalojen keskellä. Päivä kului haitarimusiikin siivittämänä tarinoinnin ja yhteislaulujen parissa ulkoilua unohtamatta. Majan isännän laatimaan luontopolkukisaan lähdetiin 2-3 hengen joukkueissa jahtaamaan palkintopokaalia, jonka joukkue Anja Olkinuora/Helena Arinperä pokkasivat itselleen. Molemmat kesätapahtumat tarjosivat sosiaalista kansskäymistä ja yhdessäoloa parhaimmillaan.