JÄRVENPÄÄN KANSALLISET SENIORIT PALKITSIVAT JÄSENIÄÄN

Toimintamme on edelleen monipuolista ja vilkasta. Jäsentapaamiset asiantuntijoineen, kerhot, retket ja matkat vetävät runsaasti vkeä.

Järvenpään kansalliset seniorit ry. piti kevätkokouksen 22.2.2024, missä hyväksyttiin vuoden 2023 toimintakertomus sekä vahvistettiin tilinpäätös vastuuvapautuksineen. Yhdistyksen puheenjohtaja Mirja Vakkuri kutsui kokouksen puheenjohtajaksi Jukka Virkin, sihteerinä toimi Pirjo Elfving.

Senioriliiton uudenmaan kansallisen senioripiirin puheenjohtaja Leena Mäkelä alusti tilaisuudessa liiton ja piirin tehtävistä ikä-ihmisten hyväksi mielenkiintoisesti ja monipuolisesti. Mirja Vakkuri ja Leena Mäkelä jakoivat tilaisuudessa Kansallisen senioriliiton hopeisen ansiomerkin tunnustuksena ansioista liiton toiminnassa.
Ansiomerkin saivat: Tuula Törmänen, Tarja Helameri, Ulla-Maija Kämäri, Kirsti Raittila ja Annina Kanerva.

Uudenmaan kansallisen senioripiirin hallituksessa on 11 jäsentä, joista Mirja Vakkuri Järvenpään kansallisista senioreista ja puheenjohtajana Leena Mäkelä Tuusulan senioreista. Tervetuloa mukaan! Lisätietoja toiminnastamme: https://jarvenpaa.senioriyhdistys.fi