Järvenpään seniorit ja uudet jäsenet!

Jäsenistö on yhdistyksemme voimavara. Sen toiveet ja tarpeet ohjaavat toimintaamme.Yhdistyksen yhdistävä voima ja yhdessä tekeminen vetävät puoleensa.

Kukin yhdistyksen uusi jäsen saa tervetulotoivotuksen. Järvenpään seniorit kutsuivat uudet jäsenet kahvitilaisuuteen 2.2.2023. Kolmisenkymmentä uutta jäsentä kokoontui Myllytien toimintakeskuksessa. Puheenjohtaja Mirja Vakkuri ja hallituksen edustaja Pekka Raittila kertoivat yhdistyksen toiminnasta ja esittelivät senioriliiton, Eetun ja Penkin toimintaa. Näin saatiin kuva kuulumisesta laajempaankin kokonaisuuteen. Kerhojen vetäjät kartoittivat kukin omaa tehtäväänsä. Uudet jäsenet esittäytyivät kukin vuorollaan ja kertoivat, mistä päin olivat tulleet Järvenpäähän. Eri puolilta Suomea, kuten Oulu, Tuupovaara, Rauma, pohjanmaa, Kulloo, Lappeenranta jne. työn ja avioliiton kautta. Olipa joukossa lähipaikkakunnalla asuva yhdistykseen liittynyt henkilökin. Jotkut olivat asuneet jo kymmeniä vuosia Järvenpäässä, jotkut vasta vähän aikaa. Kaikki pitivät Järvenpäätä hyvänä paikkana asua, jotkut jopa parhaana. Tällaiset tilaisuudet ovat hyvä tapa tutustua ja esitellä yhdistyksen toimintaa.