Länsi-Vantaan kansalliset seniorit ry 50v

106 senioria kokoontui juhlistamaan Länsi-Vantaan kansallisten senioreiden 50- vuotisjuhlaa

Vietimme yhdistyksemme 50-vuotisjuhlaa Myyrmäessä Ravintola Solaren valoisissa tiloissa 10.5.2023. Juhlaamme osallistui 114 henkilöä, kutsuvieraat ja esiintyjät mukaanluettuina. Yhdistyksemme, sen hetken 237 jäsenestä paikalle oli saapunut 106 senioria. Juhlapuheen, kesken hallitusneuvottelujen, meille piti kansanedustaja Paula Risikko.
6.2.1973 13 eläkeläistä kokoontui Seppo Korjulan kotona ja perusti yhdistyksen nimeltä Etelä-Vantaan kansallinen eläkeläisseura ry. Seura liittyi Kansallisen Kokoomuksen jäsenjärjestöksi kuten siihen aikaan käytäntö oli. Seuran ensimmäiset säännöt hyväksyttiin jo14.2.1973. Linkki Kokoomukseen katkesi vuonna 1978 jonka jälkeen olemme olleet puolueisiin sitoutumaton yhdistys.

Vuoden 1998 alussa yhdistyksemme muutti nimeä ja siitä lähtien meidät on tunnettu nimellä Länsi-Vantaan kansalliset seniorit ry.
Toiminta oli alusta asti vireää ja useampia kerhoja aloitti heti toimintansa ja esim. keskiviikkoiset jäsentapaamisemme juontavat juurensa yhdistyksen alku