Loimaan senioreiden tasavuosikahvitus

Loimaan kansalliset seniorit jatkavat jo kolmekymmentä vuotta kestänyttä syntymäpäiväsankarien muistamista.

Loimaan kansalliset seniorit järjestävät perinteisesti syntymäpäiväkahvituksen viattomien lasten päivänä 28.12. kuluvana vuonna tasavuosia täyttäneille jäsenilleen. Kohderyhmänä on siis 65 ikävuodesta ylöspäin viiden vuoden välein vuosia täyttävät henkilöt. 90 ikävuodesta eteenpäin kutsu tulee joka vuosi. Tämä perinne on jatkunut jo vuodesta 1994 alkaen ja viime tämänkertainen tilaisuus oli jo 30. laatuaan.

Tämänkertainen tilaisuus pidettiin Loimaan Alessandro-salissa ja paikalla oli parikymmentä kutsuttua vierasta. Tilaisuudessa tervehdyssanat esitti yhdistyksen puheenjohtaja Mika Mutala. Armi Haatanen lauloi syntymäpäivälauluja itseään flyygelillä säestäen. Mukana on perinteisesti ollut myös seurakunnan edustaja ja tällä kertaa hän oli Marita Koivunen-Sätilä, joka paitsi puhui kauniisti, soitti huilulla sikermän iloista musiikkia. Hän myös kierteli kahvipöydissä juttelemassa kaikkien vieraiden kanssa.