Mäntsälän seniorit joululounaalla

Mäntsälän senioreiden joululounas-tilaisuus sisälsi monipuolista ja vauhdikastakin ohjelmaa maittavan joululounaan ohella

Mäntsälän seniorit nauttivat 80 jäsenen joukolla joululounasta Kortiston tilan Kulttuurinavetassa Mäntsälän Ohkolassa.

Tervetuliais-glögin jälkeen puheenjohtaja Hannu Heikkilä jakoi ansiomerkit palkituille jäsenille ja huomioi muuten ansioituneita yhdistyksen jäseniä : yhdistyksemme sihteerin tehtävät 17 vuoden työrupeaman jälkeen seuraajalleen luovuttavaa Ritva Frimania sekä vuonna 2023 miekkailulajeissa useita EM- ja MM-mitaleita voittanutta Tuulikki Somerojaa.

Sekakuoro esitti muutamia jouluisia lauluja ennen pääohjelmaa, joka oli tietenkin maittava, perinteinen ja monipuolinen joululounas.

Lounaan jälkeen lauloimme yhdessä joululauluja ja seurasimme senioreiden omin voimin toteutettuja esityksiä. Tuulikki Tilsalan ohjaama joulukuvaelma ”Joulukirkkoon” rakentui joululaulun ” Kello löi jo viisi, lapset herätkää… ” varaan. Yllätysnumerona ennen päätöskahvittelua saimme ihastella viiden ikinuoren cancan-tytön vauhdikasta cabaret-esitystä. Hymysuin ja täysin vatsoin kotimatkalle.