Nettisivujen evästeet - tavallisesti pieni, hyödyllinen ja harmiton tiedosto sinusta!

Nettisivujen eväste on pieni tiedosto, josta yleensä luulotellaan paljon mutta ymmärretään vähän.

Nettisivujen eväste on pieni tiedosto, jonka sivusto asettaa tietokoneellesi tai mobiililaitteellesi, kun vierailet sivustolla. Evästeet tallentavat tietoja siitä, miten käyt sivustolla, jotta sivusto muistaa valintasi ja asetuksesi seuraavalla kerralla, kun vierailet sivustolla uudelleen.

Senioriliiton sivustolla käytettyihin evästeisiin voit tutustua osoitteessa: www.senioriliitto.fi/tietoa-evasteista