Pälkäneen senioreista – Kunnon kuntalainen 2023

Hämeen Liikunta ja Urheilu ry on myöntänyt Pälkäneen seniorit ry:lle Kunnon kuntalainen 2023 -huomionosoituksen.

Keilailu-, kuntosali- ja kävelykerhot ovat liikkeellä viikoittain ja muutaman kerran vuodessa lähdetään kävelemään tai patikoimaan vähän kauemmaksikin. Kaksi vuotta sitten yli 40 pälkäneläistä senioria keräsi kilometrejä kävellen ja tuli toiseksi suursarjassa valtakunnallisessa Kävelykilometrikisassa. Pälkäneen senioreissa korostamme liikunnan tuoman fyysisen hyvinvoinnin lisäksi myös keskinäisten kohtaamisten ja keskustelujen tärkeyttä. Kiitokset kuuluvat myös kaikille liikuntakerhojen vetäjille sekä suurelle joukolle senioriliikkujia.

Yhdistyksen puheenjohtaja Tiina Kokkola ja liikunnan yhtenä kantavana voimana vuosien ajan toiminut Riitta Ranta vastaanottivat 2.2.2024 Pälkäneen kunnantalolla Hämeen Liikunta ja Urheilu ry:n kunniakirjan ja ansiolevykkeen sekä Pälkäneen kunnalta lahjakortin, jonka avulla voimme edistää lisää liikkuvuutta yhdistyksessämme.