Porvoon senioreiden golfkerho 20 v

Porvoon kansallisten senioreiden golfkerho vietti 20-vuotisjuhliaan 14.8.2023 Virvikin hyväkuntoisella kentällä pokaalikisan merkeissä.

Kilpailu vietiin läpi hyvin kauniissa säässä ja sen päälle maittava lounas ja Brunbergin suukko kahvin kanssa. Kilpailussa oli mukana Uudenmaan piirin Hyvinkään, Mäntsälän, Olarin ja Porvoon yhdistysten golfkerhot, mukana lähes 60 pelaajaa.

Porvoon golfkerholaiset olivat tylyjä isäntiä. Henkilökohtaisissa kilpailuissa he veivät miehissä kolme ensimmäistä sijaa Christer Herlin voittajana ja naisissa ykköstilan Maarit Kuisman ansiosta. Joukkuetuloksissa Porvoon golfkerho oli ylivoimainen 270 pistettä ja sai pokaalin. Mäntsälä sai 227, Olari 197ja Hyvinkää 190 p. Palkinnot jakoivat Porvoon puheenjohtaja Risto Anttonen yhdessä golfkerhon vetäjän Päivi Karlssonin kanssa.

Mistä on hyvä kilpailu tehty? Kohtuullinen kilpailumaksu, hyvä ruoka, pelikaverit, aurinkoinen ilma, kivat palkinnot ja arvontaa, totta kai!