Pyöreän pöydän keittiöpsykologit Teeleidissä

Pyöreän pöydän keittiöpsykologit on Jyväskylän seniorien uusin kerho. Sen tarkoituksena on ihmetellä ja pohtia arkijärjellä ajan ilmiöitä.

Pyöreän pöydän keittiöpsykologit, Jyväskylän seniorien uusin kerho, aloitti 2.1.24 teemalla Pitääkö kaikkea mitata?

Mittari näytti tiistaiaamuna -30. Kaikki 12 olivat paikalla. Höyryävä teekupponen ja esittelykierros virittivät Lyydian salongissa luottamuksellisen tunnelman.

Oli hauska todeta, että uusi kerho innosti. Halukkaita olisi ollut enemmän. Kerhon tarkoitus ihmetellä ajassa olevia ilmiöitä, tehdä keittiöpsykologiasta positiivista arkipohdintaa ja ajatella yhdessä toteutui loistavasti. Välillä nauroimme. Kiitimme toinen toistemme ajatuksista. Palaute oli, että juuri tämmöistä olin odottanut. Ihanaa, että Lutakkoon saatiin toimintaa. Moderaattorina totesin, että lukion sielutieteen opinnot ja psykan appro riittivät keskustelukerhon vetämiseen.

Lopuksi ideoimme kevään teemat. Huikeista ehdotuksista helmikuulle valikoitui ihmissuhteiden hoitaminen, maaliskuulle elämänilo, huhtikuulle "pitääkö aina ostaa uusi mekko" ja toukokuulle nuorilta oppiminen.

Elämänilo on mottomme!