Turun kansalliset seniorit ry:n syyskokous jakoi ansiomerkkejä

Turun kansallisten senioreiden syyskokous pidettiin 7.11.2023 Senioritalo Yrjänässä. Kokouksessa hyväksyttiin normaalit syyskokousasiat eli toimintasuunnitelma ja talousarvio 2024, yhdistyksen uudet säännöt sekä valittiin hallitus ja toiminnantarkastajat.

Puheenjohtajana jatkaa Kari Kantalainen, joka on myös liiton puheenjohtaja. Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Pekka Ahlström, Veli-Matti Hakanen, Eila Jylhä, Marja-Leena Knuutinen, Hannele Mustonen, Eino Risku, Juhani Tainio ja Jouko Fossi, joka on myös senioriliiton liittovaltuuston jäsen. Hallituksen sihteerinä toimii Aira Hellström. Toiminnantarkastajiksi valittiin Pirkko Keskinen ja Erkki Sellman ja varatoiminnantarkastajaksi Kalevi Kettinen.

Kokouksessa jaettiin liiton ansiomerkkejä. Kultaisen saivat Jouko Fossi, Aira Hellström, Terttu Kunnas ja Mirja-Liisa Palmberg, hopeisen Heikki Paloheimo sekä pronssisen Arja Hellsten, Riitta Huolila, Seppo Sarimo ja Juhani Tainio