Verkostoitumista SOSTEtalkissa Jyväskylässä

Liittomme oli ainoa eläkeläisjärjestö, jolla oli esittelypöytä 26. – 27.4.23 Jyväskylän Paviljongissa järjestetyssä SOSTEtalk seminaari-, koulutus- ja verkostoitumistapahtumassa.

Keski-Suomen kansallinen senioripiiri ry sai kunnian esitellä liittomme toimintaa. Yhteydenottoja meihin tuli monipuolisesti. Meidät huomattiin ja kävimme keskustelemassa useissa näyttelypöydissä. Vanhustyön Keskusliitto haastatteli allekirjoittanutta kesäkuun Vanhustyölehteen, Seppo Mäkiranta teki tuttavuutta erilaisten digiprojektien kanssa ja Kaija Heikura kertoi Keski-Suomen hyvinvointialueen vanhusneuvostotyöstä. Timo Vuori oli kanssamme keskiviikon.

Tapahtuman ohjelma oli monipuolinen. Rinnakkaisseminaareissa pohdittiin järjestöjen elinvoimaista tulevaisuutta, hyvinvointialueilla tehtävää järjestöyhteistyötä, oikeudenmukaista yhteiskuntaa kaikille ja järjestötyön kehittämishaasteita.

Jyväskylän kaupungin vastaanotolla saimme monta tilaisuutta kertoa liittomme, piirimme ja Jyväskylän toiminnasta.