Kuva: Matkapojat oy

Seniorit Nettiajassa-risteily 22.-23.5.2018

(päivitetty 18.1.2018) Toukokuun lopussa järjestettävän Seniorit nettiajassa -risteilyn ohjelma on tarkentunut. Luvassa on valtavan hieno kokonaisuus loppukevään mukavassa merissäässä ja parhaassa mahdollisessa senioriseurassa. Tätä risteilyä et halua jättää väliin!

Puhujat ovat huippuluokkaa, mukana laivalla ovat mm. oikeusministeri Antti Häkkänen sekä Euroopan parlamentin jäsenet Sirpa Pietikäinen ja Henna Virkkunen.

Juontajana avajaisissa toimii TV:stä tutun Seniorielämää -ohjelman toimittaja Jorma Pulkkinen. Alustajina teematilaisuuksissa ovat mm. professori Martti Häikiö, varatuomari Tuulikki Petäjäniemi ja entinen sosiaali- ja terveysministeri Maija Perho. Turvallisuuteen liittyvistä asioista puhuvat maanpuolustusyhdistyksen toiminnanjohtaja Matti Virpiaro ja Helsingin Pelastusliitto ry:n toiminnanjohtaja Olli Kurvinen.

Laivalla mukana puhumassa ja tavattavissa ovat luonnollisesti myös senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina sekä varapuheenjohtajat Aila Harjanne ja Risto Löppönen, valtuuston puheenjohtaja Leena Jääskeläinen sekä liiton toiminnanjohtaja Matti Niiranen. Liiton toimistolta mukana ovat myös järjestösihteeri Pia Nyman, viestinnän asiantuntija Petri Rytkönen sekä toimistonhoitaja Heli Peuralinna. Järjestöasioista puhuvat Kansallisen sivistysliiton kouluttajat Henna Aunisto ja Veli-Pekka Manninen.

Vapaamuotoinen ohjelma on sekin hienoa: laulamassa on varsinaissuomalainen seniori, ex-kansanedustaja ja ”eduskunnan Elvis” Kari Kantalainen, alias Gary Grandi. Meritansseista vastaa Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty.

VARAA MATKASI NYT - parhaat hytit myydään pian loppuun!

Seniorit nettiajassa -risteilyn hinta on alkaen 96 €/hlö B-luokan neljän hengen hytissä. LUX-hytit alkaen 183 €/hlö (kahden hengen hytissä). A-luokan hytit alkaen 133 €/hlö (kahden hengen hytissä).

Hinnat sisältävät runsaan ohjelman, illallisbuffeen ja aamiaisen.

Menomatkan hintaan sisältyvän buffet-illallisen voi vaihtaa avoimeen illalliskuponkiin ja tehdä pöytävarauksen Grill House tai Tavolata ravintolaan. Ota yhteyttä myyntipalveluun 010 23 23 200 jos haluat tehdä varaukselle muutoksia.

Laiva lähtee tiistaina 22.5.2018 kello 18.30 ja saapuu takaisin Helsinkiin keskiviikkona kello 16.

Kysy myös Matkapoikien liittymäkuljetuksista eri puolilta Suomea! Voit tiedustella mahdollista ryhmävarausta suoraan omasta senioriyhdistyksestäsi.

Vastuullinen matkanjärjestäjä risteilyllä on Tallink Silja Oy ja liitäntäkuljetuksissa Matkapojat Oy.

VARAUKSET ja lisätietoa suoraan Matkapojilta: www.matkapojat.fi/senioriliitto

Pidätämme oikeudet muutoksiin.