Hankkeen tapahtumat

Rohkeasti seniori -hankkeen tapahtumat jakaantuvat vuonna 2020 kolmeen eri ryhmään:

Rohkeasti eläkkeelle -kurssit ovat tarkoitettu henkilöille, joille eläköityminen on ajankohtaista. Kurssit tarjoavat virikkeitä uuteen elämänvaiheeseen.

Rohkeasti senioriksi -kurssit (uutena keväällä 2020) tarjoavat mahdollisuuden syventyä vapaaehtoistoimintaan. Kursseilla käsitellään muun muassa järjestötoiminnan eri ulottuvuuksia ja tarjotaan koulutusta liittyen vapaaehtoistoiminnan käytäntöihin.

Matalan kynnyksen tapahtumat ovat piirien ja yhdistysten suunnittelmia ja organisoimia, kaikille avoimia tapahtumia, joissa kerrotaan Rohkeasti seniori -hankkeesta sekä muista mahdollisuuksista senioritoimintaan osallistumiselle.

Lue lisää ja ilmoittaudu:

Rohkeasti eläkkeelle -kursseista klikkaamalla tästä!

Rohkeasti senioriksi -kursseista klikkaamalla tästä!

Matalan kynnyksen tapahtumista klikkaamalla tästä!

HUOM. Noudatamme tapahtumissamme THL:n yleisiä ohjeita koronaviruksen ehkäisemiseksi ja lisäksi olemme laatineet omat turvallisuusohjeemme, jotka lähetetään kursseille hyväksytyille osallistujille. Tarjoamme osallistujien käyttöön kasvomaskin ja käsidesiä. Tapahtumiin otetaan enintään puolet käytössä olevasta tilakapasiteetista, jotta riittävien turvavälien pitäminen on mahdollista. Flunssaoireisena kurssille ei tule osallistua. Tilanteen vaatiessa kurssit toteutetaan verkkokursseina.