Lähde mukaan senioriliiton jokiristeilylle Reinille ja Moselille!

Lähde mukaan Kristina Cruisesin ja senioriliiton elämykselliselle jokiristeilylle Reinille ja Moselille – keskiaikaisiin kaupunkeihin, viininviljelysseuduille ja levollisiin, pittoreskeihin jokimaisemiin lokakuussa 2022!

Risteilyn aluksi vierailet Lilliputtivaltio Luxemburgissa, joka säväyttää jylhällä sijainnillaan; vanhat korttelit sijaitsevat kallioniemekkeellä rotkon partaalla. Saksan vanhimmassa kaupungissa, Trierissä, voit keskittyä roomalaisten ajoista asti periytyviin nähtävyyksiin tai vaikka ostoksiin. Välillä seurailet maisemien vaihtumista laivan kyydistä ja kuulet mielenkiintoisia luentoja. Vehreyden keskellä erottuvat vanhat kylämiljööt kirkkoineen, ja kukkuloiden rinteillä levittyvät viinitarhat. Cochemissa odottelee viikon hienoin linna. Rüdesheimin viinikylässä kutsuvat somat kujat ja hilpeät viinituvat.  Heidelbergin kohokohtia on mahtava linna ja vanhakaupunki barokkirakennuksineen. Risteilyn päätöspäivänä Strasbourgissa kohtaat kansainvälistä tunnelmaa, ranskalaista eleganssia sekä vanhojen kaupunginosien perinteikkyyttä.

Varaukset ja tiedustelut puhelimitse suoraan Kristinalta p. 05 - 21144 (ma-pe klo 10 - 16) (Vastuullinen matkatoimisto matkalla on Kristina Cruises).

Tällä matkalla luennoitsijavieraana toimittaja, kirjailija Helena Petäistö.

Lue lisää klikkaamalla tästä!