Seniori-podcastin toinen sarja alkaa! Mihin senioriyhdistykset haluavat vaikuttaa?

Seniori-podcastin toisessa sarjassa keskustelemme kansallisten senioriyhdistysten tekemästä vaikuttamistyöstä. Millä tavoin jäsenten työ on korvaamaton voimavara?

Sarjan kahdeksan jaksoa julkaistaan lokakuun aikana senioriliiton verkkosivuilla, Facebookissa ja Twitterissä.

Tuusulan senioreiden puheenjohtaja Tuulikki Petäjäniemi kertoo uudessa Seniori-podcastissa, mihin ja miten heidän yhdistyksensä on vaikuttanut.

Käy kuuntelemassa senioriliiton verkkosivuilta, mitä Tuulikki kokee saavansa itselleen vapaaehtoistyöstä. Entä mihin Tuusulan seniorit haluavat juuri nyt vaikuttaa?

Kuuntele podcast klikkaamalla tästä!