Uusille toimijoille tarjolla koulutusta tammi-helmikuussa 2020

Uusille yhdistysten hallitusten toimijoille suunnattuja koulutuksia löydät alta.

Yhdistysten ja piirien uusille sihteereille kohdistetut koulutuspäivät sisältävät perusasioita yhdistyksen toiminnasta. Koulutuksessa käydään läpi yhdistyslakia, yhdistyksen vuosikelloa, senioriliiton toimintatapoja, yhdistyksen sääntöjä sihteerin tehtäviä.

Nettisivuvastaavat käyvät läpi nettisivujen muokkaamista sekä nettisivuvastaavien tehtäviä.

Koulutuksiin ilmoittaudutaan sähköisesti senioriliiton sivuilta tai mobiiliapplikaatiosta. Ilmoita nimesi, yhdistyksesi, mihin koulutukseen osallistut sekä tarvittaessa ruokavaliosi. Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille. Liitto maksaa koulutuksen ja ruokailut, mutta ei matkoja.

04.02.2020 Yhdistysten uusien jäsenrekisterivastaavien koulutus, Helsinki
21.02.2020 Yhdistysten uusien sihteereiden koulutus, Helsinki